isabellachristensens

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Christensen - 3 maj 2014 19:37

Just 16.20 slutade sista passet på skånespetsen, jobbiga och givande pass. Pallar inte skriva så mkt om skånespetsen men ja vi tränade mkt på taktkänsla, uttryck och kroppskontroll. Även en väldigt annorlunda och jobbig fys, En väldigt lärorik helg.

Jaja på vägen hem köpte jag och papi med oss massa gottis blandannat choklad och hallon. Åhh mums.

Tydligen har även Mandus tagit egobilder på skånespetsen med min mobil.. Hmmm jaja haha

Av Isabella Christensen - 2 maj 2014 18:57

Linne- Gina
Shorts- H&M
Bikini- hunkemöller

Av Isabella Christensen - 2 maj 2014 10:29

Fortfarande svinigt trött trots att jag sov typ 10h inatt.. Men men nu är jag iaf på väg till skånespetsen, de e typ ett litet läger för de bästa konståkarna i Skåne typ ;) ska bli roligt men är sååå trött så vi får se hur de går

Av Isabella Christensen - 1 maj 2014 14:14

Så igår va de ju då alltså valborgsmässoafton min såg ut såhär: skola,Stadsparken,hem till Amanda, Höör. Elr ja väldigt sammanfattat såg de ut så iaf. De var väll en trevlig Valborg Stadsparken va mysig och nytt folk e alltid trevligt, sen i Höör kaosade de men de var såklart trevligt där med, med en massa trevligt folk.

Iaf så sov jag i Höör o e nu hemma för en slappedag efter ca 3h sömn.. Ska iväg på konståknings läger imon också så ja.. Slappedag blir bra.

Tog inga bilder alls denna dagen så de fick bli bild på fina blommor ist ;)

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards