isabellachristensens

Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

Party party

Av Isabella Christensen - 8 februari 2015 17:28

Gårdagen började lungt, drog mig upp ur sängen vid typ 12.30 o sen chillade jag bara. Åt kebabrulle, kollade vänner o bara tog de lugnt. Behövde de för jag känner jag jag börjar bli sjuk igen. Vid 17.30 började jag fixa mig inför kvällen, gillar att kunna göra de hur långsamt jag vill haha nä men jg hade mycket att packa också eftersom jag skulle sova hos Sara och sen direkt efter de så skulle jag till jobb. Så hade mycket packning.

Jag stack till Lund vid 19.30 för att möta upp Kikki på en fika först, Anna och Coosi möte sedan upp oss och så stack vid dit tsm runt 21.30 De va en rolig kväll med de människor jag gillar allra mest. Trots att de kan bli lite missförstånd och sånt när folk är lite dragna. Det blev mkt dans och sång och glada miner ändå. Vi la oss väll runt 4, o sen va vi uppe 11.30 för att städa o äta frukost innan jag stack till jobbet.

Det blev samma outfit som på julafton, nämligen min älskade Raffe skjorta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Christensen - 24 februari 2015 11:42


I söndags gjorde jag inte så mkt, stack till gymmet vid ett med Oliver körde mage, bröst o armar. Helt ok pass men kunde varit mer effektiv men blev störd ganska mkt ;) stack hem så jag va hemma vid 15.20 och hjälpte sen pappa lite med renoveringen, ...

Av Isabella Christensen - 21 februari 2015 18:46

I torsdags, fredags och idag har jag inte gjort så mkt mer än att gymma. Igår fick jag dock köpa med mig lunch till Oliver eftersom han skulle jobba till 19 och ej hade med sig de, Snäll som man är lixom. Har verkligen gymmat bra nu på sista tiden oc...

Av Isabella Christensen - 19 februari 2015 00:44


Jaha då har halva lovet gått dådå.. Aja idag har jag gymmat "ben" gick väll sådär haha blev lätt distraherad idag igen. Men imon ska jag verkligen köra ordentliget då e de armar o rumpa som gäller!! Känns som en ganska konstig kombo iof.. Iaf efter g...

Av Isabella Christensen - 18 februari 2015 01:45


Började dagen med ett gympass vid 13.45, tyvärr ett ganska dåligt pass. Va helt skakig så kunde inte prestera som jag ville, körde överkropp idag så planen var att köra ben imon men eftersom passet idag gick piss så får vi se vad jag väljer imon. ...

Av Isabella Christensen - 17 februari 2015 02:34

Idag efter min sjukgymnast så hann jag tyvärr ej inom gymmet, utan jag va tvungen att skynda mig hem innan de va dags att bege sig till Malmö med mamma o pappa. På emporia mötte vi upp mina två storasystrar och min ena systers pojkvän och käkade där ...

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards