isabellachristensens

Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

Darriga armar o filmkameran i högsta hugg

Av Isabella Christensen - 12 februari 2015 00:33

Idag började jag skolan 8 men natur, efter de var de dags för idrott och som vanligt begav jag mig till gymmet eftersom jag ej kan vara med på idrotten. Blev mest överkropp idag men körde även igenom min rehab. Körde ganska mkt bröst framförallt så i vissa rörelser är jag så sjukt darrig i armarna. Iaf efter de var det lunch dags och efter de dyslexi utredning för lilla mig. Satt inne i en sal från 13 till 15.30 o bara svarade på frågor o gjorde olika tester o skrev texter osv. Drygt men det va skönt att missa engelskan o halva tyskan.

Har pluggat mycket ikväll, i engelskan skulle vi hålla en sorts lektion i ca 5 min om Shakespeare som vi skulle filma och vi fick ej ha manus. Svåraste jag gjort, som tur va fick vi klippa videon så de utnyttjade jag ganska mycket. Ja så den skickades in idag, inte särskilt nöjd men ja alltså de va svårt som fan. Har även pluggat lite natur som jag har prov i imon, knappt pluggat till de.. Aja sovdags nu.

Satte upp Antons hår på idrotten. Den frillan alltså!!!!! Han har dock lite väl kort hår och min toffs var lite väl stor också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Christensen - 24 februari 2015 11:42


I söndags gjorde jag inte så mkt, stack till gymmet vid ett med Oliver körde mage, bröst o armar. Helt ok pass men kunde varit mer effektiv men blev störd ganska mkt ;) stack hem så jag va hemma vid 15.20 och hjälpte sen pappa lite med renoveringen, ...

Av Isabella Christensen - 21 februari 2015 18:46

I torsdags, fredags och idag har jag inte gjort så mkt mer än att gymma. Igår fick jag dock köpa med mig lunch till Oliver eftersom han skulle jobba till 19 och ej hade med sig de, Snäll som man är lixom. Har verkligen gymmat bra nu på sista tiden oc...

Av Isabella Christensen - 19 februari 2015 00:44


Jaha då har halva lovet gått dådå.. Aja idag har jag gymmat "ben" gick väll sådär haha blev lätt distraherad idag igen. Men imon ska jag verkligen köra ordentliget då e de armar o rumpa som gäller!! Känns som en ganska konstig kombo iof.. Iaf efter g...

Av Isabella Christensen - 18 februari 2015 01:45


Började dagen med ett gympass vid 13.45, tyvärr ett ganska dåligt pass. Va helt skakig så kunde inte prestera som jag ville, körde överkropp idag så planen var att köra ben imon men eftersom passet idag gick piss så får vi se vad jag väljer imon. ...

Av Isabella Christensen - 17 februari 2015 02:34

Idag efter min sjukgymnast så hann jag tyvärr ej inom gymmet, utan jag va tvungen att skynda mig hem innan de va dags att bege sig till Malmö med mamma o pappa. På emporia mötte vi upp mina två storasystrar och min ena systers pojkvän och käkade där ...

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards