isabellachristensens

Alla inlägg under oktober 2014

Av Isabella Christensen - 26 oktober 2014 11:15

Spenderade den härliga höstliga lördagen igår med Elsa. Hade de jätte mysigt kollade film tog lite foton åt godsaker och mös.

Av Isabella Christensen - 18 oktober 2014 22:55

Egentligen är de väll kanske inte så jätte konstigt att jag längtar till jul, eftersom jag fyller år 4 dagar innan så får jag en massa paket runt jul! Älskar december, älskar snö o älskar julen. De är så himla mysigt att ha hela familjen samlad nu när syrrorna inte bor hemma längre. Jag har dessutom börjat skriva önskelista!

Av Isabella Christensen - 18 oktober 2014 22:48

Känner att ja uppdaterar riktigt dåligt så nu får de bli lite bilder från går dagen! Viktor Håkansson hade fest o de va faktiskt riktigt bra, stack dit med 3 sköna brudar nämligen Ronja, Becky och Malin. De va mkt dans och mkt skratt.

Av Isabella Christensen - 10 oktober 2014 01:56

Mår inge bra, inge bra alls.

Av Isabella Christensen - 8 oktober 2014 12:30

Nedim, Ramez och Alfred ville hemskt gärna synas på min blogg så här är godbitarna!

Av Isabella Christensen - 2 oktober 2014 22:02

Alltså jag förstår inte varför alla är så fkn dumma i huvudet? Alltså hur fan kan ens ex säga till en att han ej vill ha kontakt med mig för att jag fick honom att må dåligt sista månaden vi va tsm? Och de va fan han som fick mig att må dåligt och de vet alla som känner mig. Sen när jag skriver de så skickar han denna vackra bild

Oj nämen vad bra.. Tack. Hur kan man vara så himla hjärtlös. Han var den första jag sagt att jag älskade, va fan hände med honom? Han är nu tsm med en annan tjej och jag hoppas verkligen att han behandlar henne bättre för dehär är fan inte okej!! Hoppas ni har än bättre kväll än mig godnatt på er

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards