isabellachristensens

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Christensen - 29 april 2014 22:42

Dagen började med nationella i engelska skriv delen klockan 08.30 - 09.50 efter de stack jag och Mandis till Nova och shoppade och åt gottis lunch på Graffiti, MYS. Dock så trodde i princip hela klassen att vår nästa lektion klockan 11.50 skulle vara inställd men tydligen inte.. Så jag och Amanda skyndade oss dit och va med i typ 1h av lektionen. Men bara halva klassen var där ändå haha.

Iaf sen stack jag hem och påvägen hem köpte jag som vanligt med mig jordgubbar som jag åt till mellis.

Sen vid 18 begav jag och mamma oss till Malmö för en tur inom emporia och sen till min träning. Tränade 20.00-21.30 riktigt drygt..
Aja kommer bilder på dagens inköp efter Valborg

Smakade även min första aloe Vera dryck, mkt god :)

Av Isabella Christensen - 28 april 2014 18:19

Sånt underbart väder de va idag, inget svårt val imorse de blev bara ben. Idag började vi med nationella i tyska klockan 11 skönt med lite sovmorgon men blä för NP. Vi hade hörförståelse idag och läs i fredags. Känns faktiskt som att båda har gått hyfsat bra, men vill inte ta ut nått i förskott.

Iaf sen hade vi lunch och satt o mös i solen sen SO sen stack jag hem och fortsatte mysa i solen med jordgubbar som jag köpte med mig påvägen hem.

Nu ska jag iaf ut och springa och styrketräna lite, sen blir de dusch och lockning av hår.

Av Isabella Christensen - 27 april 2014 18:10

Jag får dock inte så mkt finnar (som tur är) men för er som har problem med fet hud är detta en sak ni borde testa.

Av Isabella Christensen - 27 april 2014 17:54

De var sista träningen på Lunds ishall idag för säsongen, så nu flyttar vi till en annan ishall och tränar där i en månad till. Iaf så blev de lite tårtkalas på ishallen mumsigt värre. Jag som faktiskt har varit duktig och slutat äta sånt skit, men idag kunde jag inte hålla mig de såg så gott ut.

Sen har jag legat och solat i typ 4h och nu hade jag tänkt ta en powerwalk så jag får bort lite av kakorna haha har dock redan tränat 2 pass idag ;)

Av Isabella Christensen - 26 april 2014 22:40

Hela dagen idag har kretsat runt träningen som jag hade mitt på dagen.. För jag kunde inte göra nått innan eftersom vi skulle köra hemifrån klockan 13.00 och inget efter för jag har morgon träning imon..

Iaf så gjorde jag lite sysslor och mös i solen lite innan träningen iaf. Tog även lite fina bilder på blommor. Sen hade jag träning 13.50-16.20 riktigt drygt var så trött när jag kom hem så har bara tagit de lugnt ikv.

Både päron trädet och jordgubbarna har börjat blomma, nu märks de att vi närmar oss sommaren.

Av Isabella Christensen - 25 april 2014 22:26

Får nytt kortprogram på konståkningen. För er som inte förstår så om man e konståkare och har klarat ett visst antal saker/test så får man två program dvs 1 långt och 1 kort. Iaf så får jag nytt kortprogram nu och fick musik från "the piano" en väldigt lugn musik med endast piano så de blir en utmaning för mig som brukar åka till lite mer fartfyllt.

Iaf så känner jag mig nöjd för de känns som att jag kommer utvecklas mkt när jag har detta programmet.

Blev ett litet konståknings inlägg men iaf så innebär de här nya programmet att de blir fler träningar dvs medans vi gör de. Så idag var jag på från 14.30-15.30 och sen 16.25-17.55 sen fys efter de 18.30-19.30 så de va mkt träning idag. Men de kommer de bli imon med.. Då ska jag va på isen 13.50-16.20 .. Stackars mina fötter

Av Isabella Christensen - 25 april 2014 13:31

Va ute på en liten lunch med mina fina vänner Linda och Sofie. De va äcklig mat i skolan så vi tog en sallad inne i stan ist. Dock glömde vi tiden lite så vi blev lite sena till nästa lektion

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards