isabellachristensens

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Christensen - 19 april 2014 18:21

Idag har de ju verkligen varit sommarvärme! 20 grader och sol, underbart! Jag har spenderat största delen av dagen på trädäcket vid poolen och solat. Men har faktiskt hjälpt mammi och pappi att fixa lite i trädgården också. Sen har såklart sommarfavoriten nutella kommit fram mumsigt, sen för att kompensera för den mumsiga nutellan så var jag ute på en liten promenix i det fina vädret!

Åh vad jag längtar tills det är sånt hör väder varje dag!

Av Isabella Christensen - 18 april 2014 21:44

Det har varit en riktigt seg och tung dag.. Började med att min syster springer in till mig klockan 5 för att väcka mig och säga hejdå då hon åker utomlands. Sen somnade jag inte på ett tag. Sen var de lite soligt så då gick jag ut och kollade på vänner men de va inte sol i många minuter .. Aja sen duschade jag och sen drog jag till träningen..

Sen ikv har jag gjort choklad kaka mums!

Denna jackan är så otrolig snygg, somrig och vacker. Vet dock inte vart den är ifrån.. :(

Av Isabella Christensen - 17 april 2014 20:48

Medans jag varit sjuk så har jag börjat kolla vänner igen, verkligen en humörlyftare. Skrattar så jag gråter i vissa tillfällen, underbart.

Iaf idag har jag tränat och de va riktigt riktigt skönt, har saknat isen så! Hatar att vara sjuk.. Jag vet att jag sa att jag skulle träna igår men nej de orkade inte min kropp med.. :/

Av Isabella Christensen - 16 april 2014 21:17

Nelly har galen rea! Kolla in!
Nelly.com

Av Isabella Christensen - 16 april 2014 20:41

Hade donut i håret idag, nej inte en ätbar.. Har egentligen både för långt och tjockt hår för att ha en donut, men efter 3 försök fick vi in allt hår.. Jaja tycker inte jag passar i de så bra eftersom den blir så stor med allt mitt hår haha då ser de ut som att jag har 2 huvud haha

Blev föresten ingen träning.. Jävla bajs har träningsabstinens .. Aja imon så tänker jag träna oavsett vad!

Av Isabella Christensen - 16 april 2014 13:55

Gud vilket underbart väder, hela världen blir gladare av ett sånt hör väder! Jag känner mig faktiskt bättre idag så jag har varit ute i trädgården och myst lite i solen och tagit lite bilder.

Tror faktiskt att jag till och med ska masa mig till träningarna idag, oavsett om jag inte e frisk haha jag kan ju faktiskt ta det lite lugnare.

Var till och med så varmt så jag satt i bikini ett tag

[Bild]

Sommardrycken!!

Av Isabella Christensen - 15 april 2014 21:39

Jaha roligt lov jag har, ligger hemma och e stört förkyld, skulle åkt iväg idag men de blev ju inget med de vilket var väldigt tråkigt.. Inga träningar blir de heller men imon då tänker jag träna jag får tränings abstinens haha.

Jaja jag glömde dessutom tipsa om hunky dorys kampanj på Campadre. Men de blev inget köpt för min del flr när jag kom in på sidan var allt fint redan slutsålt.. Suck.

Aja ska fortsätta försöka bli frisk..

Åhh ja tack! Gärna!

Av Isabella Christensen - 14 april 2014 22:50

Fortfarande sjuk, ätit massa soppa och tar sån "Kan Yang" elr hur de ny stavas..vill verkligen bli frisk.. Ingen rolig början på påsklovet direkt!

Ska iväg imon också så vill inte vara sjuk då, så ska göra mitt bästa inatt för att bli frisk! Har även bakat kladdkaka med min syster idag, Gud äter bara massa skit men tycker att om man dör imon tex så kommer man inte ångra att man åt en big kladdkaka dagen innan.

Kollar la bamba nu, bara chillar och tillfrisknar.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards