isabellachristensens

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Christensen - 8 april 2014 12:30

Tröja-ZARA
Byxor- lager 157

Av Isabella Christensen - 7 april 2014 23:16

Skadade ryggen på nått vänster på idrotten idag.. Fick så jävla ont så kunde knappt gå. Så då kändes de som att hela dagen va förstörd men de löste sig ganska fint. De blev bättre med ryggen desto längre dagen gick och jag kunde röra mig mer och mer. Men jag vågade ändå inte träna på isen.. Ville inte att de skulle bli värre så jag gick och gymmade med min syster ist. De va såklart roligt eftersom jag aldrig gymmar i vanliga fall ;)

Yeeees hahaha

Av Isabella Christensen - 7 april 2014 12:55

Vi fick kakor idag i skolan för att vår skola van Super Bowl! Elr ja de var nog mer en bakelse med maränger och grädde, mumsigt värre!

Av Isabella Christensen - 6 april 2014 22:43

Skridskoskolan hade uppvisning idag, så vi som är tränare deltog såklart. De e väll roligt antar jag men de e alltid sån jävla kaos.. Ingen vet bör dom ska på isen och alla e allmänt stressade osv men resultatet blev ändå ganska bra idag.
Vi samlade in pengar till IM för att betala för barns skolgång i Zimbabwe vi fick in MKT pengar elr ja mkt mer än vad jag trodde vi skulle få.

De slutade runt 11.. Så sen åkte jag och syrran hem och sorterade mina kläder.. Sorterade säkert ut minst 100 plagg.. De e så tomt i min garderob nu.. Shopping tur? Ja tack.

Av Isabella Christensen - 5 april 2014 20:29

"Smutsfärgade" Tiger of Sweden jeans. Satt som en smeck, älskar Tigers byxor verkligen.


Bomber jacka, älskar den.


Solhatt och solglasögon!

Av Isabella Christensen - 5 april 2014 18:37

Elsas pappa körde oss till forum imorse och sen gick vi där till typ 14.45 Där var så otroligt mkt kläder och folk så man blev helt trött i huvudet. Fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa er i ett annat inlägg.
Iaf efter Forum så tog jag och Elsa metron ner till Ströget och gick där lite, fikade och hade de kallt och blött kan inte säga nått annat för vädret idag har varit piss och de var ju allt annat än mysigt att gå på Ströget i regn. Sen drog vi hem iaf.

Elsa i solglasögonen som hon, efter många om och men, köpte.

Ströget

Satt såklart längst fram i Metron

Trötta brudar efter en lång dag med shopping.

Av Isabella Christensen - 4 april 2014 22:17

Polhem vann med 9-5, jadå! De har varit otroligt mkt taggande hela dagen och alla har varit allmänt flummiga och sköna. Så skolan va nice och sen direkt efter skolan begav jag och mina brudar oss till super bowl blev lite kaos ett tag då vi tappade bort varandra men de löste sig, var lite dött emellanåt men för övrigt var där ett jävla tryck.

Efter så åkte jag hem till Elsa för lite mys, hon e för underbar. Man var så jävla degig efter super bowl så allt jag pallade va typ film och snack mys. Vi ska ändå upp tidigt imorgon så de gör inget om vi somnar tidigt, kram på er.

Av Isabella Christensen - 3 april 2014 23:40

Vart reste du sist ? Belgien för konståknings tävling.. Tror jag

Vad lyssnar jag på just nu- mina andetag ska sova nu ;)

Kärleken är ? ibland bra, ibland dålig

Jag kommer alltid ? att vara nöjd med mig själv och mitt liv.

Sist jag grät ? Förrgår

Min mobil är ? de bästa som finns, älskar den så jävla mkt!

Innan jag går och lägger mig ? bestämmer jag alltid outfit inför morgondagen

Jag vill verkligen ? flytta till USA när hag blir äldre.

Just nu ? ligger jag i min säng med min mobil.

Tycker inte om ? dig ;)

Ler du ofta? ? alltid, elr de har jag hört iaf haha

Liten Bella typ 2010

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards