isabellachristensens

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Christensen - 31 mars 2014 21:32

Dagen började jävligt bra faktiskt och skoldagen gick snabbt och va roligt och så var ju vädret underbart. Men sen så blev de bråk med 3 killar som enligt mig var ett helt och hållet onödigt bråk och därför tänker jag inte prata mer om de förutom att jg trodde de var tjejer som snackade skit inte killar..? Men men jag har släppt de nu

Träningen gick bra och jag e så taggad på helgen! Superbowl på fredag sen sova med Elsa fredag till lördag sen sticker vi till Danmark för shopping på lördag. TAGGAD.

Mys ute i solen med några brudar

Av Isabella Christensen - 30 mars 2014 17:49

Som ni antagligen har märkt så har vi bytt till sommartid och det märktes verkligen på vädret idag soligt och varmt. De ända negativa e ju att man ställer fram klockan.. Börjar ju träna klockan 8 på söndag morgnar så nu var det som att jag tränade klockan 7.. Usch och fy.

Men i pausen så satt jag och Elsa ute i solen och hade de mysigt. Verkligen underbart väder har det varit tyvärr så har jag mest varit i ishallen idag.

Av Isabella Christensen - 29 mars 2014 20:23

Tog ju en tur till Emporia idag med ett par sköna brudar, där är Fashion weekend där nu i helgen så idag var där modevisning för flera av enporias butiker de var roligt men vi kollade nog mer på de snygga killmodellerna än kläderna haha. Men de var mysigt att gå där köpte dock ingenting elr jo om man räknar med en påse jelly beans så fkn gott!

Efter emporia så hämtade pappa mig och så körde vi hem till farmor för en liten fika, mysigt och kakor är ju alltid gott.

Jag svär han kollar in i min kamera hahahhaha

Sjukaste hon gick i en klänning gjord enbart av ballonger.

Lockigt hår, amerikan eagle jacka, sjal och min FAVVIS väska gör hela outfiten lite coolare.

Av Isabella Christensen - 28 mars 2014 21:32

Nu var det ett tag sedan jag och A slutade vara ett par. Elr ja rättare sagt 4 dagar sedan.. Så okej inte ett tag sedan men iaf så är vi väldigt olika, men vi är fortfarande vänner och det e inte bara som man säger vi e faktiskt vänner. Vi är väldigt bra vänner ändå han har ju ändå varit min bästa vän tiden vi var tsm och jag känner att han är den ända som vet allt om mig.

Iaf nog om sånt djupt skit hahaha idag har de ju varit riktigt najs väder dock lite blåsigt men temperatur på 18 grader och sol e ju verkligen inte fel. Gick i mina gamla D&G jeans har inte använt dem på evigheter men dom sitter faktiskt riktigt bra på mig ändå.. Blir nog att jag använder dem lite oftare.

Imon ska jag dra till Emporia med några sköna brudar för lite shopping och mys. Ska bli skönt med en riktigt chill helg verkligen de behöver jag nu när jag inte mår helt 100.

Dagens fina armband

Av Isabella Christensen - 27 mars 2014 12:36

Tänker ta tag i mitt liv nu, ska bara äta nyttigt på vardagar (tar små steg det e svårt att skippa kakor för ett kakmonster) får dock äta lite kakor och sånt på helgen. Måste se bra ut till sommaren och alla snygga killar ska ju inte sommarjobba så har mkt fritid. Sticker ju på 4-5 veckors läger men har ju fortfarande mkt ledig tid.

Med att se bra ut till sommaren menar jag då typ vara brun, få bort onödigt fett, klippa och få bort utväxten och ha nya fina kläder, bikinis, skor, väskor och accessoarer. Man ska bara känna sig allmänt fin och fräsch, längtar verkligen till sommaren stress fria dagar YEY

Av Isabella Christensen - 26 mars 2014 19:59

Kan fortfarande inte äta, vad jag än får i mig så svullnar min mage upp och jag mår illa.. Spelar ingen roll om jag äter en köttbit elr bara nån vindruva så reagerar jag så. Verkligen jätte jobbigt för jag har ju ingen energi till träningarna, de känns hemskt att inte kunna prestera på ens träningar.

Hade iaf studiedag idag vilket var riktigt skönt var ju hemma igår också från skolan för igår kunde jag inte äta alls typ.. Så har haft två chill dagar dock så blir jag så himla uttråkad av att bara ligga hemma.. Ska iaf sticka till skolan och se hur de går med maten och energin jaja de e bara att kämpa på.

.

Av Isabella Christensen - 25 mars 2014 23:49

There'll be no rest for the wicked
There's no song for the choir
There's no hope for the weary
If you let them win without a fight
I let my good one down
I let my true love die
I had his heart but I broke it everytime

Lonely I, I'm so alone now

Av Isabella Christensen - 25 mars 2014 11:59

Måste tipsa om de absolut bästa mode eventet jag vet, Designer forum. Det är på Forum i Köpenhamn 4-6 April och där finns massa underbara märken som Tiger of Sweden, second Female, Pandora, peak performance osv. Där är som stånd lixom med olika kläder och det e sååå mkt billigare där tiger jeans för typ 300kr ist för 1300kr och allting är underbart dock är där så himla mkt folk där och inträdet är ganska dyrt och där e lång kö även om man kan köpa förköpsbiljetter så får man köa riktigt länge.

Men om man känner för att åka dit så måste man komma ihåg att ta med sig egen mat eftersom kön till kiosken är lång som tusan och sen e maten där svin dyr.

Jag ska dit lördagen den 5:te april med Elsa och kanske min syrra.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards