isabellachristensens

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Christensen - 11 mars 2014 22:35

Jag tror inte jag avskyr något ämne så mkt som jag avskyr tyska, verkligen. Jag som ska läsa tyska 4 också, Fan. Har iaf prov imon och asså jag fattar inte men jag har pluggat mycket inför detta provet ändå, elr asså mkt med tanke på att jag aldrig pluggar, men oavsett hur mycket jag pluggar så fastnar det inte i huvudet. Fick iaf tillbaka mitt engelska prov som jag skrev för en vecka sedan kanske, fick B på de skriftliga och A-B på den vanliga delen, eller vad man ska kalla den? Den med glosor och frågor osv. Känns nästan bra eftersom engelska e mitt starkaste ämne :)

Sitter iaf o pluggar tyska nu framför tvn känns hopplöst men de e skönt att fler känner att skolan suger just nu haha puss på er fina människor

Av Isabella Christensen - 11 mars 2014 12:24

Börjar som vanligt 12 på tisdagar och slutar 14.30 Väldigt skönt men jag skulle föredragit om vi börjat 08.30 och slutat 11.. Men jag kan inget göra åt den saken. Imorse var jag iaf ute på en sliten promenad i solen så skönt att kunna gå i linne. Sen lockade jag mitt hår och begav mig till skolan. Sitter just nu på engelskan och insåg att jag ej ätit lunch börjar bli hungrigt nu.. :(
Iaf så älskar jag detta vädret idag

Av Isabella Christensen - 10 mars 2014 15:52

Har haft en underbar studiedag idag! Vaknade runt 10.30 åt frukost sen satte jag och min syrra oss ute i solen och mös. Pluggade även lite när vi satt där ute. Sen runt 14 så sprang jag en runda och styrketränade lite, så jävla skönt att kunna träna i shorts och linne älskar vädret idag. Men nu ska jag sticka till isträningen, just nu njuter jag verkligen av livet.

Hittade en jätte fin blomma i skogen när jag sprang där, jag blir så glad när vi närmar oss sommaren.

Av Isabella Christensen - 9 mars 2014 15:43

Jaha nä det blev inget långprogram denna tävlingen är sjuk idag så det blev inget med de. Mår iaf bättre nu än vad jag gjorde igårkväll, vilket är skönt eftersom vi ska fira pappas födelsedag ikväll. Så klockan 16.45 kommer det lite gäster till oss, med betoning på lite bara de närmsta kommer. Men de ska bli mysigt äta och dricka gott och bara ta det lugnt.

Sen har jag även studiedag imon som jag nog ska tillbringa pluggandes.. Hatar att plugga.. Verkligen men tyskan är verkligen svin jobbig på gymnasiet eftersom vi hade sån bajs lärare på grundskolan, jag kan ingen grammatik alls och hela tyskaspråket är uppbyggt av de och de hjälper antagligen inte att jag verkligen tycker att tyska är tråkigt och bara slöseri med tid men vad ska man göra..

Av Isabella Christensen - 8 mars 2014 22:40

Vem hade tackat nej till dessa skönheter? Jag hade lätt kunnat tänka mig att köpa allihop, man kan ju ha dem till vad som på sommaren. Ett par shorts, kjol, klänning eller ett par byxor. Super fina är de iaf.

Vill även ha ett par platta skor som tex vansen i leopard elr de andra i leopard, tycker de är svin coola och man kan ha dem till de mesta och de sätter piff på hela outfiten.

Av Isabella Christensen - 8 mars 2014 14:55

Jaha då var det korta programmet åkt, de gick inte så bra kan man väll säga. Men med tanke på att jag bara tränat 3 pass på mina nya skridsko så är det helt ok ändå. Men jag tänker köra bättre imon då jag verkligen älskar att köra de långa programmet trivs så bra till min argentinska musik.

Efter tävlingen stack jag och syrran till ett köpcenter och käkade på redfellas, smaskigt som vanligt. Handlade dock inget men det var mysigt att bara gå runt där och tänka på andra saker än tävlingen och den tunga gårdagen. Nu är jag iaf så himla trött verkligen sliten känner jag mig, så tänker bara hoppa i säng med en bra bok.

Av Isabella Christensen - 7 mars 2014 19:01

Idag har jag inte gjort särskilt mkt, mitt liv e inte speciellt händelserikt för tillfället.. Jag började skolan 09.50 gick i skolan till typ 13.40 Gick tidigare för att komma i tid till träningen, de va en träning inför tävling i tävlings hallen. Träningen gick bra elr ja hyfsat bra med tanke på att jag tränat 2 pass med mina nya skridsko, Är iaf taggad inför tävling i helgen!!

Av Isabella Christensen - 6 mars 2014 19:17

Min dag har varit super underbar, jag älskar egentligen att gå i skolan (inte nödvändigtvis skolarbetet) och jag stormtrivs på polhem. Jag har lärt känna människor där som förändrat mitt liv. Fick ju en ej så smart lapp i skåpet och jag börjar få lite aningar om vem som skickat den e ju lite nyfiken ändå.

Iaf som rubriken säger så e det tävling på g, dvs i konståkning. I helgen bär de av mot internationell tävling (dock e den ej utomlands) iaf så har jag träning på tävlings isen imorgon klockan 15.45 tror jag. Ska bli spännande och se hur det går med de nya skridskorna, som jag endast tränat 2 pass på innan. Aja håll tummarna.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards