isabellachristensens

Alla inlägg under januari 2015

Av Isabella Christensen - 29 januari 2015 15:34

Hade då tyska prov igår, skulle skriva en uppsatts. Hoppas verkligen att de gick bra eftersom tyska absolut inte är mitt starkaste ämne men aja jag kämpade så gott de gick. Tränade även vader i tisdags och alltså jag skojar inte när jag säger att jag ej kan gå idag. Mina vader har dött. Har ej varit i skolan idag eftersom vi bara hade 1 lektion och jag kan ju somsagt inte gå. Men ska till sjukgymnasten ikväll så hoppas på lite tips på mina vader också. Måste ju kunna gå i Stockholm. Började packa lite igår och är faktiskt riktigt taggad. Just nu kollar jag konståknings EM damernas korta.

Av Isabella Christensen - 27 januari 2015 23:31

Har gjort två riktigt bra gympass igår och idag, känns riktigt najs när svettet rinner och benen krampar. Kör mest ben just nu eftersom det ör där jag känner att jag tappat mest sen konståkningen. Min skada har blivit lite värre tror jag, jag har ont oftare och det har börjat hugga mer och mer. Vilket rent utsagt suger. Men jag kan inget göra än att fortsätta med min rehab och hålla tummarna typ.

Har inte speciellt mkt i skolan just nu, vi ska egentligen ha prov på fredag i kalkylering men jag är ej i Skåne på fredag. Jag åker nämligen till huvudstaden. Ska vara i Stockholm hela helgen med mina 2 stora systrar och kolla konståknings EM, äta gott o shoppa. Så jag missar ju uppenbarligen provet vilket är obeskrivligt najs. Har dock uppsatts skrivning på tyskan imon, är inte särskilt nervös dock för jag har nämligen skrivit en uppsatts igår och övat in den så mkt som möjligt så jag i princip skriver den på provet. Hur smart? Vi får hoppas de funkar. Men nu ropar sängen, börjar nämligen 8.10 imon.

Av Isabella Christensen - 25 januari 2015 23:33

Lördagen började segt jag låg nämligen i sängen ända fram till 13.30 de va galet skönt. Vid 14.30 stack jag ut och tränade, jag gick/ joggade 7 km. Får ju bara springa 7 minuter av min sjukgymnast pga min skada. De va ganska jobbigt de snöade massor så fick typ blunda hela vägen men de va mysigt när de knarrade sådär härligt under skolan av snön. På kvällen stack jag och några tjejer till Jonna för att käka, snacka skit o ha en allmänt härlig kväll.

Idag var det jobb som gällde mellan 13-15 sen efter de stack jag o Elsa och resten av tränarna hem till Ida för god mat och gott umgänge. Nu ikväll har jag bara chillat, sjungit massor och kollat vänner.

Jogg i snön

Kingar på jobbet för hon är ju min snygga bästis!

Av Isabella Christensen - 24 januari 2015 00:04

Skjorta- Ralph lauren
Byxor- Lager 157

Av Isabella Christensen - 24 januari 2015 00:02

Hade prov i torsdags, matte prov. Det va absolut det svåraste provet jag gjort de va så mkt på en och samma gång. Jag hade nog feber också för jag va sådär varm bakom ögonen som man blir haha jag hoppas att fler än jag blir de annars är de ju lagom konstigt. Iaf innan provet hade vi gym på specialidrotten och de gick inge vidare eftersom jag mådde piss så gymmade bara lite rumpa, inte så utmattande haha.

Efter skolan åkte jag hem och bara låg o degade och skypade med Simon för länge.. behövde verkligen bara göra inget så jag kunde bli friskare.

Idag började skolan 8 vilket är alldeles för tidigt, gick till 13.45 sen va de bara hem om innan det var dags för sånglektion. Fick ny låt "handens fem fingrar" det är första låten jag sjunger på svenska, riktigt spännande.

Jag o Pontus va Raffe kings idag

Av Isabella Christensen - 22 januari 2015 18:50

Hatt- H&M
Jacka- Peak Performance
Byxor- Lager 157
Tröja- Bikbok
Halsband- Ur & pen

Av Isabella Christensen - 21 januari 2015 23:56

Har varit sjuk nu sen i måndags o har varit hemma från skolan, alltså det är nog det absolut tråkigaste för alltså man kan ju inte träna elr nått heller och man orkar ju ingenting. Hur duktig känner man sig när man blir seriöst andfådd av att gå upp för den hela 14 trappstegs långa trappan.. Och att jag ens vet hur många trappsteg det finns i min trappa visar ju på hur mkt jag har haft att göra dessa dagarna.

Jag har prov imorgon i matte, riktigt stort prov vi ska sitta i 2,5 h och har prov på allt vi gjort sedan vi började efter sommaren.. Hatar sånt och iom att jag varit sjuk så har jag knappast varit pepp på att plugga.

Jag borde egentligen sova nu eftersom jag ska vara på gymmet redan klockan 8 imon men jag sov till 12.45 idag så är inte ens lite trött men men lyssnar på mysig musik så snart kommer väll jan blund får man väll hoppas.

Lite tränings inspiration till er som är friska!!

Av Isabella Christensen - 19 januari 2015 15:21

Är på riktigt shopping humör just nu, jag ligger hemma sjuk så har inte mkt annat för mig än att kolla efter fina saker på nätet! Här är några av mina vår wanties, ni hittar dem på http://nelly.com/se/kläder-för-kvinnor

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards