isabellachristensens

Alla inlägg under november 2014

Av Isabella Christensen - 20 november 2014 08:35

Igår va vi då lediga från skolan så jag stack in till Lund för att gymma med Simon, efter gymmet skulle han prova studentmössa så då väntade ja på honom innan vi drog för att käka i stan. Kom hem vid typ 3 o då va de plugg som gällde eftersom vi har matteprov på fredag, så på med julmusik, för jag e helt beroende av julen, och fram med matteboken. De gick ändå ganska hyfsat.

Just nu är jag påväg till skolan i ett tåg som är 35 min sent, ska ha specialidrott o sen gymma med Anton.

Vrf så sur bror?

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards