isabellachristensens

Alla inlägg under december 2014

Av Isabella Christensen - 31 december 2014 01:42

Så i söndags (tror ja de va) så va jag ute på en lång runda och gick/ sprang jag får ju bara springa Max 5 min nu med min skada. Elr ja inte springa mer jogga lungt nästan lunka fram hahha men de va iaf super mysigt trots kylan men med musik i öronen o gå mitt ute på landet i kylan va riktigt najs.

Sen måndag åkte först jag o mamma lite skridsko på en frusen damm i närheten, de va mysigt men isen va stenig o bucklig så jag va inte direkt någon isprinsessa på den hahah. På kvällen kom Elsa till mig så spenderade vi kvällen bakandes, dansandes o skrattandes. Hon sov hos mig sen på morgonen drog vi till emporia för shopping!! Köpte mig ett par New Balance, en mascara och en helt vanlig grå tröja.

Efter emporia så stack Elsa till isträningen som jag såklart inte kan gå på, pga min skada i höger höft. Så jag drog till gymmet med Johan o de behövde jag verkligen, jobba bort julmaten lite. Men nu e de dags att sova så att jag e utvilad inför nyårs festandet!! Riktigt taggad!!

Av Isabella Christensen - 28 december 2014 14:15

Ni som känner mig vet att jag i princip bara lyssnar på house, min nya favorit låt är "vidorra" av Martin Tungevaag. samma DJ som gjorde "samsara" som ni säkert alla har hört. Tyvärr när de gäller musik så tröttnar jag ganska snabbt på låtar så inom 3 dagar har jag en ny favvis. #spotify ;)

Av Isabella Christensen - 28 december 2014 01:52

Igår och idag har varit riktiga ordentliga jullovsdagar med snö o is. Riktigt najs jag har vaknat sent, allt för sent egentligen men med tanke på vilken tid ja lägger mig så visst. Har stigit upp runt lunch o sen runt 13.30 i fredags begav jag mig ut för att träna sen hittade jag en is på ett fält så jag hämtade snabbt ett par gamla skridsko för att prov åka den. Grannbarnen va där o lekte på den och såg med spänning på när jag steg ut på isen. Tyvärr va den alldeles för tunn så den började spricka alldeles för mycket. Men de va roligt den korta stund de varade.

Idag vid 14 så begav jag mig igen ut för att träna men idag va jag ute och gick/ sprang med vår lilla A-ponny riktigt duktig va hon. Men hon va allt lite för sugen på gräs så jag fick hålla lite extra i grimskaftet. Sen har jag inte gjort så mkt, kollat på film o tagit de lugnt, precis som jag vill ha de på lovet. Vill ha de helt lugnt o stilla så jag kan släppa all skolskit!

Såhär fin va jag ute på isen, i mina splitter nya tights. Älskar dem verkligen! Rekommenderas starkt, kolla in 2XU byxor. Orkar inte länka försent på natten för de.

Vår fina lilla Molly, endast 97 cm hög ;)

Av Isabella Christensen - 26 december 2014 02:44

Vaknade ju så himla sent idag så drf kan jag inte somna nu men får väll helt enkelt skylla mig själv. Så just nu kollar jag igenom lite youtube klipp framförallt typ x-factor o andra sånna talang shower, älskar att kolla sånna auditions med folk som verkligen kan de dem gör. Men allvarligt talat så tror jag ja har sett allt som finns o se nu haha så blev lite Sam Smith nu så här mitt i natten, riktigt duktig är han.

Av Isabella Christensen - 25 december 2014 22:05

Den 23 dec mötte jag först upp Elsa på stationen för att byta julklappar och sen begav jag mig hem till Filip där jag spenderade hela dagen, vi va båda sjukt trötta den dagen (Filip sov tillochmed när jag kom till honom) så vi tog de bara lugnt o kollade lite film o sånt.

Julafton började redan 12.30 då vi åkte till min ens syster för att öppna familjens julklappar. Sen åkte vi vidare till min faster för att fira jul med släkten. Mysigt med fina paket och alldeles för mkt mat, precis som de ska va på julafton. Jag fick en resa till Sthlm med mina systrar med EM biljetter i konståkning, en Ralph lauren parfym 2:an, pengar, presentkort, halsband, 4 olika doft ljus, linnen och vita Urbanears. Tackar.

Idag låg jag i sängen till typ 13.30 orkade inget göra haha sen har ja typ bara degat framför tv:n o fixat lite i vardagsrummet där vi ska renovera nu snart.

Min äldsta storasyster

Mellan systern

Av Isabella Christensen - 23 december 2014 01:44

Så efter vi hade gäster i lördags så sov mina två storasystrar hos oss med deras pojkvänner, tyvärr fick jag inte sova i mitt eget rum pga att jag har bäddsoffa i mitt rum så Susanna o Daniel fick ta mitt rum o jag susannas lilla säng.. Men de gick bra de med.

På söndagen så hade vi julklapps bingo och bakade julgodis, kollade julfilm o hade de allmänt mysigt. Fick dock bara en diskborste på bingot.. Men men.

Idag så vaknade jag sent klockan va nog mot 12 tiden o de e så skönt att vakna när man vet att man inte behöver göra nått. Riktigt najs så idag har jag bara degat framför massa filmer och varit iväg på lite ärende med mami o sen degat ännu mer. Älskar sånna dagar!

Tog mig en lyxfrukost i söndags som mamma fixade till.

Magnifika marsipan figurer

Av Isabella Christensen - 21 december 2014 00:44

Imorse vaknade jag av att mamma o pappa kom in sjungandes med 2 paket, de va en rosa Ralph lauren skjorta och ett par träningsbyxor. Tyvärr va skjortan förstor så vi ska byta den, men träningsbyxorna är underbara det är de XU2 tror jag de heter och man får ingen mjölksyra när man tränar i dem, säger folk iaf, så jag ser verkligen framemot att testa dem.

Sen åkte ja o mami till maxi för att handla mat o jag stack inom centersyd för att handla de sista på min bästis julklapp. Så vi handlade iaf mat och gottis. Sen städade vi o fixade en massa innan gästerna kom. Av dem fick jag en odd molly mössa i rosa, ett armband från snö, presentkort på Scandinaviansportsmen, ett svin fint nattlinne men tyvärr va de med förstort så måste byta de och ett halsband. Mkt nöjd. På kvällen åt vi massa gott och sen när gästerna åkt hem så stannade mina systrar o deras pojkvänner kvar o ska sova här så spelade vi lite spel o hade roligt.

Beställde även hem en ny ralph lauren skjorta i XS istället så får vi se om den passar bättre.

Av Isabella Christensen - 20 december 2014 01:35

Nu är jag 17!! Riktigt najs! Inledde dagen med att snacka nån timme med Elsa i telefon, nu ska jag sova nån timme innan jag blir väckt av sång o packet, kram.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards