isabellachristensens

Alla inlägg under december 2014

Av Isabella Christensen - 19 december 2014 22:18

Min skolavslutning blev alltså inställd pga att en elev hade sprängmedel i sitt hem, vi fick drf evakuera skolan medans de sökte igenom hans skåp utifall där va sprängmedel där med. Som tur va så va där inte de. Men de ville inte riskera att släppa in 2300 pers i samma lokal om de finns någon chans att de sprängs i luften, vilket är egentligen ganska logiskt. Så vid 12 stacka jag o Filip hem till honom o kollade film, mös o jag åt Lussebullar (han åt äpple för han e "nyttig"). De va en allmänt trevlig dag och jag kom hem vid 20.30 Nu fyller jag år om mindre än 2 h de känns ganska konstigt.. Ser inte fram emot de alls tyvärr, e ganska avslagen o nere överlag.. Men men hoppas de blir bättre imon kram

Av Isabella Christensen - 18 december 2014 22:13

Okej nu ska jag faktiskt ta tag i dehär med bloggen nu, mkt har hänt sedan sist jag bloggade. Jag har bland annat haft födelsedags fest, vilket var riktigt fett. Dock började de med strömavbrott och de va ju lite tråkigt men vi spelade gitarr o mös med ljus och klockan 23.10 va strömmen tillbaka igen o festen kunde börja! Tyvärr kunde jag inte bjuda alla jag ville, jag menar man har ju inte hur stort hus som helst så de va lite först till kvarn o folk fick bjuda in sig själva lite ;)

Jag har även haft massa skolarbete, 2:an är verkligen hemsk.. Minst ett prov i veckan. Men nu har jag iaf kämpat mig igenom halva gymnasietiden och imon är de julavslutning. Riktigt skönt. Efter skolavslutningen så ska ja åka hem till Filip o bara ta de lugnt skulle ja tro. Sen på lördag då smäller de, min 17-års-dag!! Ser dock inte fram emot de så mkt .. Vet inte riktigt vrf.. Kanske för att alla andra redan är 17 elr tillochmed 18.. Vilket är lite tråkigt men men presenter o familj o släkt mys är ju trevligt!

Lite snaps från senaste tiden!

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards