isabellachristensens

Alla inlägg under juni 2014

Av Isabella Christensen - 27 juni 2014 23:58

Jävligt dålig uppdatering måste jag erkänna, men så här ligger de till. Jag är ju på läger och ska vara de i 3 veckor i streck med endast någon dag hemma för att tvätta osv, iaf på det här lägert som ligger mitt ute i ingenstans så finns där inget wi-fi och jag har förbrukat min datamängd ? det suger verkligen .. Så kom jag hem nu ikväll för att sova hemma och då tänkte jag yes blogga lite kolla de nya PLL avsnittet som jag då inte kunnat se i veckan. Men vet ni vad? Vårt internet funkar inte för att en teleledning e sönder elr nått.. Jag bara håller tummarna att detta inlägget kommer ut, så försöker jag uppdatera så ofta jag kan och sen efter lägerna så kommer en fullständig utvärdering.

Har även fått mina betyg idag.. Såg väll ok ut, e väldigt besviken på ett betyg men hatar den läraren så ja skitsamma..

Av Isabella Christensen - 21 juni 2014 21:32

Midsommardagen spenderade jg och familjen hos farmor och åt tårta och kakor pratade och hade de mysigt. Kom hem, fick massage, duschade och bestämde mig sen för att fixa mina naglar och alltså jag är verkligen jätte dålig på att fixa mina naglar så drf brukar jag hålla det enkelt. Men idag kände jag för att prova på lite nytt roligt, så jag målade ett rosa grundlager sen tog jag en svamp med lila nagellack och duttade på topparna av naglarna. Sedan silvrigt glitter på och sist ett genomskinligt på. Blev ändå bra och hoppas att de håller länge för de gick inte direkt snabbt att göra dem ;)

Har även tagit mig en skål hemma odlade jordgubbar, MUMS

Av Isabella Christensen - 20 juni 2014 16:39

Varit ute på en liten runda med syster och mami för att plocka lite fläderblommor, och vi bor ute på landet och där finns så otroligt fin natur.. Så fick jätte fina bilder

Iaf jag sov till typ 11.30 idag, behövde verkligen sova ut för sängarna på lägret är gamla militär sängar. Jag är hemma just nu men på söndag beger jag mig tbx till lägret för ytterligare 2 veckors hård träning, men först midsommarfirande.

Av Isabella Christensen - 20 juni 2014 00:21

Som jag har längtat efter min älskade säng, jag är nu hemma om mellan veckorna och får någon natts sömn i min egen säng. Så underbart för på lägret sover vi i gamla militär sängar .. Otroligt bra för mig som har så himla ont i ryggen.

Iaf när jag kom hem stod mina nya sandaler innanför dörren, jag beställde dem bara precis innan jag åkte iväg och nu är de hemma. Är dock besviken att jag missade att det är ormskin.. Inte riktigt min stil men de syns inte på håll. Jag beställde dem iaf från members och ja de är väll helt ok..

Av Isabella Christensen - 18 juni 2014 13:53

Just nu ligger jag i sängen, jag har haft dans och ett ispass imorse och nästa pass är 16.20 Riktigt drygt att träna såhär mkt och jag har börjat få så himla ont i ryggen verkligen skit ont kan inte åka utan att få ont.. Och de värsta e att sjukgymnasten och läkaren inte vet vad det är för fel möjligtvis en bristning i nån muskel i ryggen.

Men jag och Elsa ska nog dra oss mot Hemköp snart för att köpa lite blåbär och sånt

Av Isabella Christensen - 16 juni 2014 20:21

Är somsagt på konståkningsläger just nu, otroligt slitigt och lökigt. Asså lägert e roligt med kompisar och här e bra stämning osv, vi tränar ca 5 pass om dagen och det e otroligt utmattande. Så i pausen efter lunchen tog jag och några andra tjejer en tupplur skönt. Just nu väntar jag på att vårt sista ispass ska börja 21.20-22.05 sen ska jag jogga ner, stretcha, duscha och äta lite kvällsfika.

Vi börjar våra dagar 09.40 med balett, faktiskt skit roligt vi dansar en slags modern dans till en låt som heter "Heavy in your arms" faktiskt riktigt roligt.

Elsa babe sover, puss.

Av Isabella Christensen - 15 juni 2014 00:09

Idag begav jag mig till lägret. Jättemysigt att sova med en massa trevliga kompisar, äta skit och träna röven av sig. Idag har jag bara packat sen körde vi hit checkade in och åt typ och sen chillade vi hela kvällen typ haha aja de e mys de med :) dags att sova nu en jobbig dag väntar imon

Av Isabella Christensen - 13 juni 2014 17:10

Klänning- Bird
Skärp- Lindex

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards