isabellachristensens

Alla inlägg under juni 2014

Av Isabella Christensen - 8 juni 2014 23:32

Vaknade 13.00 Kan ni fatta ett på dagen?! Har aldrig vaknat så sent.. Åt ingen frukost heller för mami och papi åt lunch så jag åt med dem. Sen vid halv tre bagav jag mig till träningen men svängde först in och köpte student present till en kompis som går ut på tisdag. Iaf sen tränade jag kändes faktiskt bra, känns som att jag e redo för lägerna som väntar! Kan inte fatta att om bara 6 dagar (5 om en halv timme) åker jag spännande!

På kvällen sen så tog jag och pappa ett kvällsdopp i poolen innan jag tog en dusch. Så skönt med sommar och just idag kändes de som sommarlov fast tyvärr har jag ju 1 vecka kvar i skolan.. Kul.

Hahahahaha jag har så dålig humor.. ??

Av Isabella Christensen - 8 juni 2014 03:08

Idag elr ja igår? Oavsett har jag i princip inte gjort någonting elr jo jag solade faktiskt och kollade nått avsnitt Sherlock som är såå bra. Sen fixade jag mig till kvällen stack först hem med Amanda och Emma till Johanna och sen stack vi till "röda mattan" festen .. Alltså de va jävligt nice där va bra folk och bra stämning. Men e så himla trött nu så ska sova.. Klockan är för fan 3..

De sköt lite fyrverkerier där, tog typ 20 bilder på de och bara en blev bra.. Vrf e det alltid så?

Av Isabella Christensen - 6 juni 2014 23:33

Ja det blev ännu mera shopping idag med Amanda.. Införskaffade mig ett par helt vanliga svarta ballerinaskor och även en plattång. Fast de var lite så, för verken jag elr Amanda var på shopping humör så vi gick mest runt.. Haha. Satt och snackade lite och sen åkte vi hem. Tyvärr klaffade tåget verkligen skit dåligt så fick sitta och vänta i typ 1h på stationen.. Så köpte mig en frappino cookies and cream igen.. Hälsosamt.

Provade min plattång idag också, den ÄGDE. Min syrra har en från samma märke men i annan modell och den e bra drf valde jag en Remington. Rekommenderas. Just nu sitter jag iaf och tittar på filmen "Coco:livet före Chanel" har sett den förr och gillar den verkligen och nu sänds den på tv så tänkte jag får väll se den ;)

Var även ute i regnet och vandrade, elr ja jag gick hem från tåget och tänkte på en sak. Visst är det så att naturen är som vackrast när vi tycker vädret är som fulast..

Av Isabella Christensen - 5 juni 2014 19:59

Idag hade vi brännboll på specialidrotten klockan 08.15 Galet tidigt men det var roligt och mitt lag utklassade de andra och vann med 62-26. Men de roligaste var ändå när David och Douglas springer efter samma boll och krockar, en riktig tackling, såg hysteriskt roligt ut. Iaf sen efter lunch osv så hade jag matte muntliga nationella .. Vilket bajs asså de va as lätt men jag kände att jag inte kunde visa någon hög nivå.. Aja skitsamma.

Efter skolan stack jag, mami och syrran och shoppade. Jag shoppar för mkt .. Ska ju iväg med Amanda imon också.. Haha. Iaf dagens inköp var nödvändiga saker som schampoo och balsam, en grå hoodie, svarta bikinitrosor och även en "singoalla topp" elr ja en off shoulder tröja hehe.

Tog mig även en sväng inom espresso house och testade deras frappino, cookies and cream. Super gott.

Av Isabella Christensen - 4 juni 2014 21:28

Hade mitt tyska NP muntliga idag och de var faktiskt de ända jag hade i skolan idag. Så jag började 12 och var hemma vid typ 13.30 Sen mös jag lite med min syster och sen begav vi oss på en promenad och just nu så har vi gjort en ansiktsmask som vi sitter med. Spännande faktiskt o se om de hjälper och de verkar verkligen som de. Så prova ni med:

Av Isabella Christensen - 3 juni 2014 17:38

Kofta- Mango
Jeans- Tiger of Sweden
Linne/blus- Mon row

Av Isabella Christensen - 3 juni 2014 17:26

Dagen började ju bra när jag brände mig på halsen med min plattång. Satans ont gjorde det så jag har gått med en frusen ost på halsen hela dagen så att brännmärket inte skulle bli så illa men de gick inte så bra de.. Fått världens märke.

Iaf jag skrev företagsekonomi prov idag och de kändes jävligt bra ändå. Känns verkligen som att de gick väldigt bra men jag vill inte ta ut nått i förväg tänk så gick de bajs haha jaja.

Mitt märke....

Av Isabella Christensen - 2 juni 2014 23:46

Dagen började soligt och vi hade beachvolleyboll på idrotten vilket var roligt sen hade vi tyska i 15 min sen va den skoldagen slut. Jag bestämde mig för att småspringa till tåget för att hinna det som gick 11.26 men nej de missade jag tyvärr och nästa gick inte på en timme så jag hittade mig en öde plats vid stationen där jag satt med dunkande musik och solade. Mysigt.

Sen åkte jag då hem och åt en utsökt sallad med min syster och sen låg jag och solade. Råkade somna och vaknade av att de regnade på mig.. Undra hur länge jag egentligen solade? haha

Tog mig även mig en god glass, mums.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards