isabellachristensens

Alla inlägg under juni 2014

Av Isabella Christensen - 13 juni 2014 17:08

Dagen började med skolavslutning, den varade i typ 10 min sen begav jag mig hem igen. Kändes himla onödigt men jaja. Efter lunch begav jag mig till sjukgymnasten för att kolla min rygg få laserbehandling och lite fin rosa tejp.. Haha min rygg e super fin nu :D

Iaf efter sjukgymnasten uträttade jag och mami lite ärende och köpte även med oss lite choklad, mums. Nu ska jag packa vidare lite och sen får jag se vad de blir av kvällens planer.

Mina fina vänner!

Av Isabella Christensen - 12 juni 2014 19:06

Singoalla topp- lager 157
Jeans- Tiger of Sweden

Av Isabella Christensen - 12 juni 2014 19:03

Har haft en väldigt chill dag idag. Var en snabbis på skolan och lämnade mina böcker och tömde mitt skåp och åt sen en lunch med tjejerna. De var vår sista lunch tillsammans som samma klass eftersom i tvåan delar man upp klasserna efter inriktining..
Sen tog jag tåget hem har packat lite, chillat med syrran, duschat och käkat i princip.. Så min dag här varit väldigt händelselös.. Men sånna dagar behöver man med

Av Isabella Christensen - 11 juni 2014 21:08

Grädde, Vaniljglass, Maränger, Chkladsås och jordgubbar.

Av Isabella Christensen - 11 juni 2014 18:54

Studenten igår var mkt trevlig, grattis Anna. Fick mkt go mat och kakor. Idag blev de ingen skola eftersom jag börjar känna mig förkyld och jag ska ju iväg på läger på lördag.. Så vill ju bli frisk.
Ikväll ska vi iaf fira min ena storasysters 24-årsdag. Grattis sis. Så blir mkt mumsigt att äta ikväll också! Oh Gud älskar mat alltså!

Grattis syrran!

Av Isabella Christensen - 10 juni 2014 17:30

Är verkligen en stressig dag idag.. Skulle cykla och köpa blommor till studenten jag ska till ikväll klockan var väll typ 11 så jag går ut till garaget och vet ni vad? Min cykel e inte där.. Då kommer jag på att igår cyklade jag ju till tåget men sen blev jag hämtad från skolan.. Så min cykel stod kvar på stationen. Så jag fick traska ner till stationen sen cykla därifrån för att köpa blommor.

Kom hem plockade jordgubbar och åt de med mjölk ute i solen. Mumsigt. Sen stack jag för att fika med min gamla klass.. Kändes jävligt onödigt jag umgås ju redan med de jag vill träffa.. Men de var ju mysigt ändå.

Nu är jag hemma om innan jag ska sticka på Annas student. Ska bli roligt faktiskt.

Slapp outfit på en riktigt varm dag. Blir nog klänning ikväll :)

Av Isabella Christensen - 10 juni 2014 00:14

Älskar släktkalas, man få alltid så god mat! Det är de ända man gör ju.. Äter. Iaf vi var hemma hon min faster och hennes man för att fira min farmors födelsedag. Jag blev hämtad direkt från skolan så körde vi dit och tyvärr innebar de att jag var tvungen att göra ett smidigt ombyte i bilen.. Haha.

I skolan hade vi bara fotboll på idrottslektionen och sen so lektion där man fick reda på sina betyg. Vi hade även ett info möte angående sånt utbyte med tyska elever.. Kommer nog inte att delta i det, såg inte ut som min typ av människor som ska med. Dock vore det jävligt bra om jag kunde förbättra min tyska lite eftersom Tyska 4 väntar..

Fick även två klänningar från min ena syster de passade nog inte henne längre elr nått sånt. Ja de va i trevliga färger och satt hyfsat bra. Jag menar gratis är alltid gott. Sry för usla bilder..

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards