isabellachristensens

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Christensen - 31 maj 2014 22:19

Gårdagen var mkt trevlig med trevligt folk och god tårta. Sov hos Sofie och hjälpte till med lite städning och sånt sedan åkte jag direkt till Elsa för en shopping tur, igen. Haha shoppar hela tiden nu typ.. Fast man har sånna perioder ibland och jag köper faktiskt bara sånt som jag använder :D

Shorts blommiga- H&M
Byxdress- H&M
Topp- bikbok
Shorts svart och vita- bikbok

Av Isabella Christensen - 30 maj 2014 18:43

Vad iväg på en shoppingrunda med mamma idag hittade rätt mkt och mamma med. Mår rätt mkt bättre idag och är nu påväg hem till Sofie för att fira hennes födelsedag denna fina fredagskväll. Har även en liten fint inslagen present till henne, inslagen i de finaste hello Kitty pappret jag kunde hitta .. Haha

Iaf här är mina inköp:

Skor från skopunkten. As sköna och piffar lätt upp en outfit.

Träningsshorts och träningstopp från H&M. Har redan den toppen i annan färg ju och älskar den så vrf inte en till.

2 st parfymer och en ögonbryns penna från H&M, prisvärt.

Av Isabella Christensen - 30 maj 2014 18:36

Blus- lager 157
Sandaler- din sko
Shorts- H&M
Väska- Glitter

Av Isabella Christensen - 29 maj 2014 19:46

Fortfarande sjuk.. Äter inte mkt. Mår dåligt och har inget att göra om dagarna.. Flätade lite armband i en underbar grön färg, sen började jag även skriva en packlista till lägret jag ska till om ca 2 veckor. Längtar verkligen fast just nu vill jag bara bli frisk, så tänkte hoppa in i duschen för att iaf känna mig lite fräsch. Dock är de ju jävligt jobbigt att stå upp men ja de e värt ett försök.

Av Isabella Christensen - 28 maj 2014 22:42

Ni som följt min blogg vet att jag blir sjuk rätt ofta och nu är jag alltså sjuk igen med feber och illamående.. Kul. Missade träningen igår och idag och skolan idag. Just nu ligger jag bara i soffan som jag gjort hela dagen och väntar på att bli bättre så får vi se om jag gör nått imon elr inte. Satsar iaf på att kunna åka iväg på fredag kväll till Sofie för att fira hennes födelsedag :)

Av Isabella Christensen - 27 maj 2014 16:52

T-shirt - Zara
Jeans- Lager 157

Juste klippte mig ju också igår så här blev de, väldigt kort.

Av Isabella Christensen - 27 maj 2014 16:48

Har ju alltid chilla tisdagar börjar skolan 11.50 och slutar 14.30 Så mina morgnar e så otroligt mysiga när man kan sitta framför tv:n och käka frukost och bara ta det allmänt lugnt.

Efter skolan gick jag direkt och la mig i soffan. Mår faktiskt inte så bra, har jätte ont i huvudet, känner mig varm men fryser ändå.. Vill bara inte bli sjuk.. Har träning idag 20.10-21.30 och e inte sugen på att missa den..

Åt mumsig glass igår efter frisören

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards