isabellachristensens

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Christensen - 20 maj 2014 17:43

Började skolan 13.20 idag så innan dess mötte jag upp min syster på stationen gick lite i stan innan jag begav mig till skolan. Hade lektion i ca 30 min, lämnade bara in ett projekt. Sen åkte jag hem tog lite bilder lagade amerikanska pannkakor och nu ligger jag och kollar Greys innan jag sticker till träningen som börjar 20.10 Sent som vanligt

Men de har ju varit fint väder idag och jag har faktiskt njutit av de. Hela veckan ska ju vara så här varm och gosig, älskar sommaren.

Av Isabella Christensen - 20 maj 2014 17:31

Klänning- H&M
Tröja- H&M
Skor- köpta i Belgien nånstans

Tvungen att visa min fina Cola osså ;)

Av Isabella Christensen - 19 maj 2014 14:35

Jeans- Lager 157
Linne- Gina

Av Isabella Christensen - 19 maj 2014 10:03

Just nu sitter jag på tåget påväg till doktorn för att kolla min rygg. Har ju så fruktansvärt ont i ryggen typ precis över höger höft och så strålar de mot ryggraden och upp i axeln. Så får vi se vad de säger.

Sen ska jag till skolan och då ska vi till tingsrätten och kolla på en rättegång med narkotika brott. Ska faktiskt bli intressant. Sen efter skolan ska jag sticka hem till E och spöa honom på fifa ;)

Av Isabella Christensen - 18 maj 2014 18:30

Varit på körskolekurs imorse 10-13. Var inte alls så långtråkigt som alla sa.. Hade ju hellre sovit men jaja man måste ju gå kursen. Iaf efter de kom jag hem bytte om och åkte till träningen och nu e jag hemma. Känner mig faktiskt lite förkyld osså.. Efter som alla runt mig i princip är sjuka så är de kanske inte så konstigt.

Imon börjar en relativt chill vecka i skolan, ska till tingsrätten imon och sen matte nationella på fredag annars e de nog inget utöver de vanliga skulle jag tro.

Av Isabella Christensen - 17 maj 2014 17:04

Blev inget inlägg igår pga en grymt stressig dag. Skola, hem, duscha, packa, till Amanda, fixa sig sen hem till Tim för att fira hans födelsedag sen efter de hem till Wannö. Trevlig dag iaf med roliga människor!

Viktor, Amanda, jag och Joel

Av Isabella Christensen - 17 maj 2014 10:54

Jacka- ingen aning på fashion forum nånstans..
Byxor- Tiger of Sweden
Linne- JC
Solisar- osså fashion forum nånstans

Av Isabella Christensen - 15 maj 2014 17:11

Byxor- Dr denim
Linne- OBEY
Skor- converse

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards