isabellachristensens

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Christensen - 26 maj 2014 14:01

Så härligt att jag började 09.25 hade idrott och sen slutade 10.40 Stack sen hem och bosatte mig ute i trädgården i bikini. Riktigt härligt. Har även ätit sommarens första jordgubbe från trädgårdslandet, mumsigt.

Badat fötterna lite i vår kära pool som pappa tyvärr inte satt i nån stege än i. Men de hoppas jag han gör snart. Älskar ju att bada och jag blir så snabbt överhettad när jag solar behöver ett dopp minst en gång i kvarten ;)

Sen idag ska jag iaf bege mig till frisören för att fixa mitt hår lite, vill ju vara fin nu till sommaren. Mitt hår har ju blivit så otroligt långt och tjockt elr ja de har alltid varit tjockt.

Fina syrener har vi osså i trädgården, luktar underbart och precis vid poolen också.

Av Isabella Christensen - 25 maj 2014 23:19

Franska tryfflar, nagellack och rosor till vår kära mamma på morsdag!

Av Isabella Christensen - 25 maj 2014 18:31

Vaknade 11.30 Låg visst lite back i sömnen för brukar inte sova 12 h normalt haha. Sen begav jag mig ut i solen med min frukost, solade och kollade film. Sen klockan 15 var de dags att bege sig mot träningen, vi svängde inom affären och köpte avskeds present till min tränare eftersom de va den sista träningen med honom denna säsongen har dock honom på läger om bara 3 veckor igen men iaf så fick han en fin ask choklad.

Träningen gick riktigt bra faktiskt och jag längtar riktigt till lägerna i sommar då man verkligen bara tänker konståkning hela tiden. Underbart. Nu ska jag iaf äta lite lyxig grillad mat,Mums.

Av Isabella Christensen - 24 maj 2014 22:41

Igår kväll va vi ju på stranden på fest.. Va väll helt ok antar jag satt dock mest och värmde mig under min filt eftersom de var så sjukt kallt. Men de va jättekul att träffa mina gamla kompisar! Saknar dem så!

Tog sen tåget hem till E och sov där, mysigt men jätte varmt. Haha sen på "morgonen" elr ja vid 12 så vandrade vi till Ica och köpte massa gott, mums. Sen vid typ 15 åkte jag hem, somnade i soffan och vaknade inte förän de var dags för CL finalen som jag just nu ligger o kollar på.

På väg till Ica

Av Isabella Christensen - 23 maj 2014 19:18

Igår efter min sena träning så var jag dö hungrig så pappa och jag svängde inom MC såååå gott äter aldrig där.

Idag har jag ju skrivit nationella i matte hela dagen.. Jävligt jobbigt och proven gick väll sådär. Men kom hem tidigt så har legat och solat med syrran ett tag innan jag började fixa mig inför kvällen. Just nu sitter jag och väntar på tåget då jag ska åka en sväng ikv och träffa mina gamla kompisar och ha en festlig kväll och sen inatt så hämtar E mig och så åker jag hem och sover hos honom.

Tyvärr har jag shorts och de ska ju börja regna.. Jävla piss jag älskar ju solen :(

Av Isabella Christensen - 22 maj 2014 16:59

T-shirt - Lindex
Shorts - Gina
Skor - converse

Av Isabella Christensen - 21 maj 2014 14:59

Verkligen fastnat för DM Retros fina kläder! Dom har en affär här nere i Skåne på Mobilia så tänkte dra dit någon dag. Annars säljer de även online på http://dmretro.se

Av Isabella Christensen - 21 maj 2014 14:46

Riktigt varm dag, men var är solen? Slutade tidigt idag så tänkte dra hem och sola men nej.. Så jag fick ta mig lite bär och placerade mig framför tvn ist. Fick även tillbaka mina tyska nationella prov idag på Läsförståelsen fick jag C och på hörförståelsen fick jag D men jag har fått B på de andra hörförståelserna så de kan höja mig, hoppas jag ;)

Får väll ta mig ett träningspass sen idag, lite mage känner jag för att träna idag. Tänkte se om jag kan dra med min syster ut och träna osså, de e så tråkigt att träna ensam.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards