isabellachristensens

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Christensen - 14 maj 2014 23:19

Var ute och sprang med den hör krabaten idag. Mamma körde henne och jag sprang bredvid, shit hon travar fort för att ha så korta ben. Blev ett väldigt högt tempo, men de e ju alltid trevligt att komma hem dödstrött och genom svettig.

Av Isabella Christensen - 14 maj 2014 17:40

Har jävligt mkt i skolan nu.. Har 5 prov på tre dagar nu! Får man ens ha de? Hade eng nationella läs och skriv idag och även svenska nationella muntligt.. Tror ändå att båda gick hyfsat! Sen imon har jag eng nationella muntligt sen juridik prov. Sen på fredag har vi tyska nationella skriftligt. Kul? Jaja ska käka nu sen efter maten e de träning som gäller!

Fint kollage jag gjort, måste ju låtsas va lite fit ibland!

Av Isabella Christensen - 14 maj 2014 15:26

Kofta- odd molly
Jeans- Tiger of Sweden
Linne- JC
Detta är en av mina älsklings outfits eftersom den e så gosig och med mjuka färger och sånt. De passar perfekt på en sån här grå dag.

Av Isabella Christensen - 13 maj 2014 16:43

Började skolan 13.20 så innan skolan drog jag inom H&M köpte en sporttopp och 2st Babylips. Sen gick vi i skolan till 14.30 (hade bara en lektion) så efter gick jag och Amanda en snabbis inom stan på jakt efter Kjell & company.. Hittade inget haha så jag köpte en chailatte på espresso house ;) nu e jag hemma och klockan 20.00-21.30 är de träning taggad taggad taggad.

Peach kiss och Intense care

Av Isabella Christensen - 12 maj 2014 21:17

Varit en bra måndag. Började med orientering på idrotten, riktigt enkelt. Sen käkade vi och hade SO osv. Sen åkte jag hem till E efter skolan. Vi köpte med oss lite fika, bär och bullar. Mumsigt, älskar verkligen hallon och jordgubbar!
Planen va att han skulle hjälpa mig med mitt tal men de blev inget med de haha. Sen har jag även tränat lite och nu blir de en dusch.

Min och Lindas karta på orienteringen! Vi ägde ut alla!

Av Isabella Christensen - 12 maj 2014 00:17

Hemskt vad jag skriver mina inlägg sent haha.. Iaf idag har jag pluggat,pluggat och pluggat. Skulle tränat klockan 16 men fick så jävla ont i magen efter jag hade ätit havregrynsgröt.. Måste verkligen ta reda på vad jag är allergisk mot. Iaf så kom min ena syster hem till oss och mös ett tag och sen fortsatte jag att plugga. Ska hålla tal på onsdag så skriver på de har skrivit 2 sidor och har bara skrivit halvvägs.. Men ska hem till E imon igen så får be honom om hjälp lite haha. Även om han har pisse mkt i skolan han med ;)

Älskar när man kan relatera till sånna här bilder hahaha

Av Isabella Christensen - 11 maj 2014 00:18

Varit en chill dag idag, sov länge för jag var uppe sent igår. Åt mys frukost och fixade med bloggen, sen tog jag ett träningspass med intervaller och mage tog en dusch och drog sen hem till E. De va mysigt, kollade Eurovision och hade de bra. Är nu på väg hem och de e regnigt och kyligt.. E även sjukt svettigt för vi fick springa till tåget och de e faktiskt rätt långt.. Höll ett jävla tempo dessutom. Aja tur att man blir hämtad av pappa halvvägs.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards