isabellachristensens

Alla inlägg under maj 2014

Av Isabella Christensen - 9 maj 2014 19:56

Fan skulle lägga ut ett roligt inlägg för en gångs skull.. Men jag kommer inte in på bloggen från datorn.. Vet inte varför men den sa att lösenordet var fel och så försökte jag byta de och då skulle de skicka ett mejl till min e-mejl men jag får inget mejl? Har försökt 3 ggr..

Åh jag har mejlat bloggplatsen för att se om de kan lösa pisset.. Annars tvingas jag göra ny blogg vilket känns allt för jobbigt.. Men vi får se hur de blir.

Av Isabella Christensen - 9 maj 2014 18:45

Idag hade jag so prov de var verkligen bajs svårt och just nu blir jag glad om jag ens klarar provet. Jag har inte gjort så mkt annat än att skrivit provet idag för jag har så himla ont i ryggen. Måste verkligen åka till sjukgymnasten så att jag får fixat min disk som är ur led.

Men eftersom jag är sängliggandes idag så gjorde mamma godaste middagen på länge, nämligen Krabelurer. Det är en blandning mellan sockerkaka och pannkakor. Typ som amerikanska pannkakor fast mer åt kak-hållet. Riktigt riktigt gott.
Receptet hittar ni här: http://www.recept.nu/recept_nu/efterratter_och_godis/ris/krabbelurer/

Av Isabella Christensen - 8 maj 2014 19:28

Idag åkte jag till sjukhuset klockan 13 och va där till typ 14 kollade astman och allergin osv sen tog jag och mamma en sväng inom Kappahl och köpte en ur söt blus. Inne på Kappahl hände dock en liten insident.. Det flög in en and in i affären och sen kom den inte ut så den flög in i ruterna och bajsade på golvet, så rädd var den. Men vi fick ut den tillslut haha.. Stackarn..
Har pluggat inför SO-provet jag har imon hela eftermiddagen men kan typ fortfarande ingenting.. Jaja.. Nu är jag iaf på väg till träningen tränar till 22 ikväll.. Satans drygt.

Nya blusen från Kappahls nya kollektion "Vintage Stories"

Av Isabella Christensen - 7 maj 2014 10:05

Igår började jag ju 12 i skolan såååå jävla chill dock så hade jag ju träning till klockan 21.30 så de blev ju en lång dag ändå..

Idag så gick jag upp en timme för tidigt fick för mig att jag skulle ta ett tidigare tåg.. Så de slutade med att jag kollade på cougar town imorse. Ändå mysigt. Sov dock inte så mkt inatt för att de va folk som höll mig vaken.. ;) aja

USA

Av Isabella Christensen - 5 maj 2014 20:27

Helena kom hem från USA för nån dag sedan och idag kom hon förbi med lite presenter som hon köpt i USA. Yey fick 3 par trosor från VS och 1 par converse.

Iaf imorse skrev jag NP i svenska de gick bra tror jag, hoppas jag sen va de tyska och SO sen hem. Han inte gå på fysen vi hade med konståkningen för den e lagd på en cp tid.. Så fick ha ett fyspass hemma ist!

Av Isabella Christensen - 4 maj 2014 20:32

Åh jag och kära Mira har planer om att åka på konståknings läger i USA nästa år!! Sååååå underbart! Nu ska vi bara hitta ett läger .. Vilket e svårare än man kan tro.

Men iaf idag har jag städat, tränat och duschat. Hatar att skolan ska börja igen imon.. Men de e snart sommar lov, faktiskt, helt sjukt. Det är exakt 40 dagar tills vi är lediga i 3 månader såååå underbart!

Jag och Mira

Av Isabella Christensen - 3 maj 2014 22:01

Provade Loka Crush idag hallon och citron.. Vilken besvikelse.. Riktigt tråkiga i smaken, de är inte äckliga absolut inte men förväntade mig mkt mer.. Päron e kanske godare men ja..

De får icke högt betyg av mig.. Aja

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards