isabellachristensens

Alla inlägg under juni 2014

Av Isabella Christensen - 1 juni 2014 21:02

Idag var det bäst sista ispasset innan det är dags för lägerna. Så underbart längtar så mkt om bara 13 dagar bär de av yey hoppas bara att jag hamnar i ett bra rum med roliga människor.

Iaf dagens träning kändes först rätt konstig eftersom jag varit sjuk men sen gick den rätt bra ändå. Jag har inget annat att skriva än om min träning eftersom de e de ända jag gjort idag .. Typ ätit och städat mitt rum också ;)

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards