isabellachristensens

Alla inlägg under januari 2015

Av Isabella Christensen - 5 januari 2015 00:00

Lördagen spenderade jag hemma hos Filip med film o mys. Kom hem ganska sent och tidigt imorse begav jag, Kikki, Anne coos och Sara oss till Danmark för en dag på Tivoli. Hade aldrig varit där innan o de va faktiskt riktigt mysigt. Efter tivoli satte vi oss på hard rock café, aldrig varit där innan heller så de va trevligt. Blev en riktigt jävla dyr resa.

Sen i Lund va de värsta kaos på stationen de va typ en kille som blev slagen av massa andra killar, så vi va tvungna att kontakta polis, o de satte oss i kö? Helt seriöst. Jag har aldrig ringt 112 innan men de tog seriöst typ 20 signaler innan de svarade och sen när de väl svarade så kopplade de mig vidare och då fick jag vänta ytterligare.. Alltså polishuset är typ 200 meter bort och det tog typ 20 min för dem att komma.. Riktigt besviken på Sverige.. Aja nu myser jag med tända ljus och vänner på skärmen.

Av Isabella Christensen - 1 januari 2015 19:15

Mitt nyår började klockan 18 hos Coosi med middag för ett par tjejer, närmare bestämt Anna, Kikki, Jonna, Anne coos och jag. Riktigt god mat! Sen vid 21.30 började folk komma, vi blev ca 35 pers kanske. Vid tolvslaget gick vi ner till stranden för att se raketer, riktigt fint över Malmö. Själv sköt vi inga egna raketer, bättre att ta de säkra före de osäkra. Festen hos Coosi höll väll på till va 2, sen stack jag och 8 andra hem till Sara för lite nattamat o lite mys. Vi gick väll o la oss vid typ 05.30 Bra nyår faktiskt men ja de kunde varit bättre, någon snodde min champagne tex, riktigt lack blev jag haha men men finns inget att göra nu.

Mår sådär idag, riktigt trött, men hade faktiskt planer på att gymma idag men gymmet stängde så tidigt så de blev icke så. Nu ligger jag bara o kollar filmer ni vet sånt man gör 1 januari.

Tog bara lite bilder innan folk hade börjat komma, lite synd faktiskt. Glömmer helt bort de.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards