isabellachristensens

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Christensen - 25 mars 2014 11:42

Vet inte vad det är för fel på mig, går ner i vikt och tåler inget jag äter och har massa utslag. Borde väll gå och kolla upp det mår verkligen inte bra, blir ingen skola för mig idag tur att vi bara har 2 lektioner så jag inte missar så mkt skolarbete. Skulle dessutom träffa min pojkvän efter skolan men de blir inte heller av min mage demonstrerar, Gud vad jag mår illa.

Jaja tänker leta lite kläder på nätet eftersom min syrra snart åker till USA så ska jag göra en liten beställning på några saker har redan beställt ett par låga vita converse men ska se om där finns nått mer jag vill ha

Kanske ska beställa mig ett par sånna här? Alla har ju dem men de är svin snygga.

Elr nått litet fint härifrån hehe

Av Isabella Christensen - 24 mars 2014 15:13

Tröja - Lindex, skjorta - ? , byxor - Dr Denim, keps - födelsedags present , Halsband - Ur&pen

Av Isabella Christensen - 23 mars 2014 19:59

Varför e jag alltid så jävla trött på söndagar? Gillar verkligen inte dem måste gå upp 06.50 för träningar. Så tidigt ska ingen behöva gå upp på en söndag, men idag var det chill träningar alla var lite trötta och flummiga så. Sen var jag tränare 13-15 och sen åkte min familj och jag till curling hallen för att spela lite (pappas födelsedags present) väldigt lyckat var det och mitt lag vann med 6-2. Roligt som tusan var det trillade typ 15-20 ggr de var så svårt att hålla sig på benen haha. Men nu ska jag och syrran kolla på kläder som vi ska beställa från USA då min andra syster åker dit snart :)

Tejpade även fast Sara i sig själv hahaha syns inte så tydligt men hon kunde inte röra sig.. Hahah

Av Isabella Christensen - 22 mars 2014 20:15

Idag har jag verkligen inte gjort någonting, det har varit så underbart jag behövde verkligen de. Jag e lixom en tjej som alltid är glad normalt sätt men om veckorna går och jag inte sover ordentligt så blir jag sur och vrång. Haha fast så e de väll med dem flesta. Har iaf ätit nyttig lunch med kykling ris och wokade grönsaker. Sen chillade jag med syrran lite innan hon stack på party vilket jag osså skulle gjort egentligen men sjuklingen satsar på att kurera sig ist. Blev som sagt ingen idol heller kan söka nästa år ist de e ingen brådska med det hehe.

Tog lite egobilder nu på kvällen osså haha gör typ aldrig de så har aldrig några bilder att lägga ut på instagram och här haha.

Av Isabella Christensen - 22 mars 2014 12:27

Älskar att leta sommarkläder och speciellt shorts och klänningar och sånt. Bästa sidan för att hitta underbara sommarshorts är såklart http://runwaydreamz.com/collections/vintage-shorts?page=3

Av Isabella Christensen - 22 mars 2014 11:42

E inte helt kry hade feber igårkväll och nu känner jag mig allmänt seg i kroppen och huvudet gör ont men febern är iaf borta. Så imorse så gjorde jag mig en liten lyxig frokust med havregrynsgröt och knäckebröd mm, super smarrigt

[Bild]

[Bild]

Av Isabella Christensen - 21 mars 2014 22:29

Gjort kollaget på polyvore,
http://www.polyvore.com/iOS

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards