isabellachristensens

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Christensen - 6 mars 2014 11:10

Hittade en jätte gullig lapp i skåpet idag, verkligen jätte charmig. Svenskan var ju inte den bästa kan man ju lugnt säga, om ni inte kan läsa så står det ungefär så här:
" Du är så fucking vacker tycker jag, Vill gärna lära känna dig, om det är okej för dig. Skulle du kunna göra såhär att du skriver vad du heter på fb eller ditt nummer på ett papper så kan vi ha kontakt med varandra." Alltså det e ju verkligen inte den smartaste personen som har skrivit de här, hur ska jag kunna skriva mitt namn på fb till någon som jag inte vet vem de är? Elr ska jag skriva mitt nr på en lapp och lägga den var? I mitt skåp elr? Tror de de kommer åt den då? Elr har de nyckel till mitt skåp :0 jaja i allmänhet var lappen gullig :)

Av Isabella Christensen - 5 mars 2014 15:16

Det kan omöjligt bara vara jag som har otrolig ångest över de lilla fett man har på kroppen. Det e inte det att jag e tjock men jag kan inte säga att jag e så smal som jag vill vara. Speciellt inför sommaren då vill man ju ha drömkroppen, elr den kroppen alla tjejer har på weheartit och tumblr. Iaf så försöker jag äta nyttigt och undvika så mkt skräpmat som möjligt, men detta e svin svårt iaf för mig. Det e så att det alltid finns kakor och andra godsaker i våra skåp hemma. Allvarligt talat det funkar inte jag äter minst en onyttig sak per dag, även om det bara e typ en kaka. Men jag har ändå tagit tag i en liten del av det hela.
Mina tips är:
? Är knäckebröd istället för vanligt bröd
? Ta en fruktsallad på kvällen istället för godis elr kakor
? Träna varje dag

Men jag klarar inte av mitten målet, verkligen. Men jag ska jobba på de.. Iaf så äter jag knäckebröd till frukost och tränar konståkning varje dag elr ja 6 dagar i veckan.

Har även börjat spara sånna här tränings bilder haha. Många bra övningar med i den iaf.

Av Isabella Christensen - 5 mars 2014 14:25

Jeans- Tiger of Sweden, Linne- Gina, sjal- Ullared (har dock sytt om den)

Av Isabella Christensen - 4 mars 2014 17:24

Skolan idag var inte så rolig hade tråkiga lektioner, det ända positiva var att vi började 12! Men iaf så drar jag mig mot träning nu. Ska bli såå skönt att träna eftersom jag inte gjorde det igår, jag avskyr att inte träna jag får typ tränings abstinens då haha ;)

Av Isabella Christensen - 4 mars 2014 17:15

Jacka- H&M, Jeans- Dr Denim, Linne- Pink & purple, Väska- Longchamp

Av Isabella Christensen - 3 mars 2014 23:08

Jag har fastnat för de otroligt populära "fifty shades" böckerna. Underbara är dem, jag läste de första 2 böckerna innan jul och idag såg jag att den 3:dje boken var på rea så de var ett måste att köpa den. Otroligt bra böcker jag rekommenderar dem starkt.

Av Isabella Christensen - 3 mars 2014 21:18

Dagen började med idrottsprov 09.25 som även var dagens ända lektion, men jag stannade i skolan för att käka lunch med ett gäng underbara tjejer. Var hemma runt 12 tror jag och 14 körde jag och mami på en shopping runda. Eftersom jag inte kunde träna idag, vi körde först en tur till kids & friends sen Lager 157 och tillslut ICA Maxi för mat handling. Fick iaf med mig 2 par byxor hem, ett par vanliga svarta jeans och även ett par typ leopard mönstrade "harem" byxor elr vad man nu ska kalla dem.

Av Isabella Christensen - 3 mars 2014 20:23

Hej på er fina människor, jag har haft bloggar förut och aldrig klarat att blogga i någon längre tid för det händer alltid saker och saker kommer i vägen så att man inte kan skriva men denna gången ska jag verkligen försöka blogga på riktigt. Det e såhär att många av mina kompisar bloggar och jag började känna mig lite frestad så jag ger det ett försök :) hoppas ni kommer att gilla min blogg sötnosar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards