isabellachristensens

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Christensen - 16 mars 2014 21:06

Försökte mig på att måla mina naglar. Asså att måla i em färg e ju ändå lätt men när man ska måla mönster osv e de ju kaos. Jag e nog verkligen den sämsta på att måla sånt .. Försökte med sånt man droppar i vatten men asså se själv hur de gick..

Hoppsan hahahahahahhaha

Av Isabella Christensen - 16 mars 2014 15:59

Fyndig rubrik va? Haha känner mig allmänt hängig idag, så efter att ha tränat 8-8.45 och 9.40-11 sen varit tränare 13-15 så förtjänade jag verkligen kanelbullarna som mamma och pappa kom med till ishallen. Super gott, känns som att jag bara äter sånt här skit. Jag som försöker skära ner på sånt, aja skit samma ifall jag dör imon så kommer jag inte ångra att jag åt kanelbullar dagen innan.

Av Isabella Christensen - 15 mars 2014 23:25

På fredags kvällen så lånade jag ett puder av Amanda från "Too faced" och det var verkligen skitbra rent ut sagt. Ska lätt införskaffa mig ett sånt. De gjorde en lixom brun men ändan ens egen nyans så de såg ju helt olika ut på mig och Amanda eftersom vi inte har samma hud ton.

Av Isabella Christensen - 15 mars 2014 22:09

Mumsigt med chokladpudding och grädde! Bästa som finns!

Av Isabella Christensen - 15 mars 2014 18:33

Började med att jag fick springa till stationen för att möta upp Amanda (var lite sen pga träningen) sen åkte vi hem till henne och fixade oss och käkade pizza! Sen åkte vi då till stationen igen och mötte upp ett gäng härliga människor och åkte med dem till festen, det va en liten och mysig fest och träffade massa nya och spännande människor. Det var en mkt trevlig kväll :)

Efter de så cyklade vi hem till Amanda och sov där och stack sedan idag hem till Andreas. E på väg hem från Andreas nu och tågen klabbar som fan så pappa fick hämta mig halvvägs.. Jävla Skånetrafiken.. Jaja jag hoppas på god mat när jag kommer hem.. Har bara ätit en sallad idag eftersom jag och Amanda vaknade vid 12..

Av Isabella Christensen - 14 mars 2014 13:49

Skrivit tyska provet de gick helt ok, hoppas de gick bra iaf. Sen åt ja och gick till Lidl 2 ggr med olika människor haha ;) köpte dock inget försöker ju skära ner på sånt skit. Sitter på samhälls lektionen nu, verkligen en dryg lektion men jaja vi har alltid roligt på den, vår lärare hyser nog lite hat mot oss hehe..

Av Isabella Christensen - 14 mars 2014 10:47

Var en otroligt stressig kväll igår, skulle skriva klart mitt svenska tal som jag höll nu imorse, plugga lite inför tyska provet som jag har idag klockan 11, duscha, locka håret och packa inför helgen. Så jag han inte blogga alls. Men iaf så antar jag att talet gick bra, tycker de e lite obehagligt att tala inför folk sådär men jag antar att jag bara e ovan.

Men just nu har jag matte.. Yey snart tyska prov taggar....

Av Isabella Christensen - 12 mars 2014 21:24

Riktigt dålig uppdatering just nu sry för de.. Idag har varit en bra dag, fint väder och ett glatt humör. Skrev tyska provet idag jag hoppas av hela mitt hjärta att de gick bra, Snälla Gud.

Blir fullbokad helg också de gillar jag mkt intensivt men de funkar nog. Ska hålla tal på svenskan på fredag känns ändå mkt bra, talet har varit färdigt i typ 3 veckor så hoppas bara att hon inte vill ha kopia för har bara skrivit de i mitt lilla anteckningsblock.. Aja de löser sig nog.

Amanda o jag, söta va?

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards