isabellachristensens

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabella Christensen - 21 mars 2014 17:10

Idag var jag och mina brudar och köpte våra tröjbiljetter till Lund Super bowl för att heja på Polhem Pirates. För er som inte vet vad Lund Super bowl är, så är det typ rugby/ amerikansk fotboll med typ mattor. Svårt att förklara hur de går till bär man inte vet helt hundra haha. Det är iaf Katedralskolan och spyken i ett lag såkallade "Spykatterna" mot "polhem pirates"

Av Isabella Christensen - 20 mars 2014 22:59

Jaha fy fan på lördag (den 22 mars) så är det audition för idol och av någon anledning tyckte mina kompisar att jag skulle söka.. Så jag gjorde de.. Men e inte säker på att jag vill än! Kan ju alltid ångra mig. Jag menar tänk så failar jag totalt och så får man se de på TV.. Haha nej gud offentlig förödmjukelse, yes. Det känns inte helt säkert att jag vill de här.. Klockan 8 på "Glasklart" e de iaf.. Ja vi får se hur de blir vet ju inte ens vad jag ska sjunga för nått isf..

Av Isabella Christensen - 20 mars 2014 18:55

Började 08.15 men sen hade jag håla 9-12.15 så jag och Amanda stack hem till henne och käkade kyklingsallad och chillade, på vägen från bussen hem till henne gick vi genom en åker så mina converse e så otroligt äckliga nu. Men vi gick jätte nära ett par svanar som låg och solade på fältet haha.

Iaf så blev vi lite sena så vi bestämde oss för att cykla till skolan i motvind och vi hade jätte bråttom men vi han i tid till skolan dock jätte svettiga.

Någonstans (antagligen hemma hos Amanda) så försvann mina älskade solisar.. Vilket var väldigt synd med tanke på hur vädret var idag.

Duktiga Amanda lagar maten!

Av Isabella Christensen - 19 mars 2014 23:28

Åh gud nu har jag missat både tisdagens och onsdagens avsnitt av top model Sverige. Har ingen koll på hyr deras plåtning har gått denna väckan. Inser hur töntig jag låter just nu haha men skitsamma.

Iaf i top model precis som i alla andra sånna tävlings program så har man ju sina favoriter, mina e typ alla killar haha gillar ingen av tjejerna direkt (avundsjuk för de e mkt snygga iaf nån av dem) Elzana tex e seriöst en Vs modell. Men iaf killarna e super heta och änsålänge har 2 tjejer åkt ut då de e 5 tjejer och 7 killar kvar vilket gör att de ser ljust ut för mina grabbar.

Iaf så ska jag sova nu dryg lång dag imon.. Dock så e de mysigt i skolan nu när de inte e så stressigt med prov och sånt, vi har en liten paus från prov nu.

Mina smile gropar ser ut som morrhår, elr hur var de Sofie? Haha

Av Isabella Christensen - 19 mars 2014 15:02

Dagen började i kaos. Gick upp sju för att Tobbe skulle till sjukgymnasten, så jag och Amanda vaknade då också. Sen gjorde vi scones och kollade PLL sista avsnittet för säsongen, spännande. Men det jag och Amanda hade glömt var att vi hade egentligen matte på morgonen klockan 08.35 Men vi trodde vi började 09.45 Och Sofie påminde oss inte förän klockan 09.30 Iaf så missade vi matten.. Tusan lektionen e faktiskt flyttad till vårt försvar innan var den på tisdags eftermiddagar och nu när vi hade studiedag så slog de slint i huvudet på oss.. Jaja vi missade iaf bussar osv också och cyklade i motvind åhh helt stressig och bökig morgon..

Men kvällen var ju trevlig som vanligt när jag e med mina babes.

Min lunch dejt.

Av Isabella Christensen - 18 mars 2014 15:28

Lyxade till de lite till lunch eftersom de va studiedag och allt, så gjorde mig amerikanska pannkakor. Riktigt goda blev dem, och gjorde dem medans jag dunkade musik och hoppade runt o sjöng i köket haha. Tur att ingen ser mig när jag gör sånt galet hehe.

Nu e jag på väg till träning först blir de ett ispass och sen ett fyspass. Sen efter de ska jag sticka hem till Amanda för lite skitsnack och eftersom vi ändå börjar sent och bara har kort skoldag imon så sover jag hos henne, mysigt.

Min älskade Nike sportbag, allt får plats i den trots att den e liten och behändig.

Av Isabella Christensen - 18 mars 2014 08:14

Uppe med tuppen på studiedagen flr utvecklingssamtal.. Hatar utvecklingssamtal de e så jävla onödigt de frågar ju bara "trivs du på skolan?" "Trivs du i klassen?" Och sen typ "hon klarar målen" sen får man gå hem.. Fattar inte och vi behöver ju inte ens gå på sånt här bajs samtal men min pappa vill så gärna..? Herregud e han så rädd att jag failar i skolan?

Så jävla grått och tråkigt väder ute. Men de e iaf inte så kallt, så kan nog ge mig ut och springa en runda innan lunch.

Av Isabella Christensen - 17 mars 2014 15:16

Dagens outfit var en enkel höstig outfit, eftersom att vädret e höstigt idag. Jeans- Lager 157, Tröja- Gina, Sjal- mammas garderob, Skor- Scorett.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards