isabellachristensens

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Christensen - 3 april 2014 21:35

Idag har varit en bra dag, det har varit en rolig skoldag med trevliga människor och träningen gick skit bra.

Var faktiskt inom H&M en snabbis med Amanda efter skolan köpte ny brownzing och nya fina trosor.

Har inte så mkt att blogga om idag faktiskt riktigt tråkigt.. Åker hem till Elsa efter Superbowl, blir ingen efterfest för mig utan mys med Elsa ist eftersom vi ska upp tidigt för att åka till Danmark YEY. Har rätt mkt att göra ikv locka håret, fixa med svenskan, packa inför superbowl, packa inför i helgen och blogga .. Hahaha busy life

En sak jag tänkt på är denna outfiten, den är jätte fin gullig och mysig. Men vilket väder ska man använda den i? Lixom de e ju för varmt på en sommardag men för kallt på lixom en mellan dag.. Haha

DIY

Av Isabella Christensen - 2 april 2014 23:41

Av Isabella Christensen - 2 april 2014 14:00

jeans- Tiger of Sweden, Linne- Monki, Armband- ingen aning köpta i nån affär på freeport i Kungsbacka

Av Isabella Christensen - 1 april 2014 23:32

Den pinsamma sanningen hahahhaha

Av Isabella Christensen - 1 april 2014 22:31

Måste tipsa om members som alla säkert är medlemmar i förtillfället, men om du inte är det så måste du bli det. Massa underbara erbjudande speciellt ett nu från Le Specs som har de absolut coolaste solglasögonen, verkligen svår burna men om man hittar några som passar till en outfit så ska man ju verkligen ha dem!

Några av mina favvisar, as coola allihopa!!

Av Isabella Christensen - 1 april 2014 21:43

Haft idrottsdag idag cyklade hemifrån 7.. De e alldeles för tidigt brukar börja 12 på tisdagar men idag pga att de var idrottsdag för oss idrottselever började vi 07.55 Men vi höll bara på till 12.30 typ sen käkade vi. Det var en riktigt mysig och rolig dag men tyvärr så vann inte mitt lag men men så är det ibland.. Var oavsett med underbara människor älskar att lära känna nya människor ;)

Men iaf precis som de har varit de senaste dagarna så har de varit UNDERBART väder, älskar de här och njuter verkligen av mitt liv förtillfället. Puss på er alla.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards