isabellachristensens

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Christensen - 13 april 2014 22:43

Så skönt med påsklov, verkligen! Tränade imorse och sen tittade jag på elitseriefinalen i konståkning på mobilen. Varit hemma och myst duschat och tagit de lugnt eftersom de verkar som jag dragit på mig en liten förkylning.. Jävla bajs vill inte bli sjuk :( Så har druckit te med honung och ätit soppa osv vill ju bli frisk så snabbt som möjligt.

Just nu kollar jag på The Mentalist men ska snart dra mig till sängs

Av Isabella Christensen - 12 april 2014 18:20

Snabb recept på chokladkaka i mugg. Den är rätt torr jag brukar ta lite mer matolja sen får man ha någonting till den typ grädde elr glass.

Av Isabella Christensen - 12 april 2014 18:16

E det bara min instagram som kraschat? Nej antagligen inte.. Kan inte logga in, inte uppdatera flödet, inte få ett nytt lösenord. Jag trodde först att min insta hade blivit hackad elr nått sånt galet, men inser nu att de inte bara är min som har fått fnatt ..

Jag som har tråkigt idag, då kollar man insta konstant ju.. Men nej. Jag hoppas att de fixar de snart!

Av Isabella Christensen - 12 april 2014 02:38

Igår fyllde min kära vän Jonna år så idag firade vi hennes dag. De var en mycket trevlig kväll.

Innan idag så har jag även skrivit matte prov som gick helt ok hoppas jag.. Sen slutade vi 12 så då stack jag hem och gjorde amerikanska pannkakor, MUMS.
Orkar verkligen inte skriva mer just nu kom just hem och är svin trött. Har ju föresten precis som alla andra studenter, påsklov. Yey detta var en mycket bra invigning av lovet.

Av Isabella Christensen - 10 april 2014 21:16

Behöver man nya träningsbyxor så tycker jag man ska kika in på Gina tricot för de har verkligen skit coola.

http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/sportklader/ccollection-cactivesport-p1.html

"The race is on"

"Work out"

"Start me up"

Av Isabella Christensen - 10 april 2014 14:59

De e min kära vän Amandas födelsedag idag och jag tycker ni alla ska gå in och kolla hennes blogg på http://www.nattstad.se/amandasjolin

Av Isabella Christensen - 10 april 2014 13:55

Kofta- oddmolly
Jeans- Tiger of Sweden

Av Isabella Christensen - 9 april 2014 21:24

Åkte till Danmark igen denna gången med några underbara brudar från klassen, käkade gick i affärer och hade såklart otur med vädret igen.. Förjävla dåligt. Men nu har jag iaf inte planerat åka dit igen på ett tag.

Efter DK så åkte jag direkt till träningen och sen hem .. Ja de har inte hänt så mkt mer.. Jävla tråkigt inlägg.. Hahahha jaja ska hoppa in i duschen nu.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards