isabellachristensens

Alla inlägg under april 2014

Av Isabella Christensen - 24 april 2014 23:50

Skulle göra smoothie innan tog bara saker som e goda typ jordgubbar, äpple, lime, blåbärsproviva och sen fyllde jag ut med banan. Låter ändå as gott elr hur men nej fy fan.. Kunde inte ens dricka halva.. Smakade mosad banan bara.. Jävla slöseri på jordgubbar :( ja den gör jag inte igen iaf..

Av Isabella Christensen - 24 april 2014 19:55

Idag var de minst sagt kyligt och ruggigt väder .. Usch svårt att tänka sig att jag gick med shorts i tisdags.

Iaf så hade jag idag Företags ekonomi prov och de gick ganska hyfsat, hoppas jag vill dock inte säga för mkt, men jag hoppas att de gick bra.

Iaf idag eftersom de va kyligt så blev de varmare kläder.
Byxor/jeans- Tiger of Sweden
Kofta- Odd molly
fet textfet text

Av Isabella Christensen - 23 april 2014 15:05

Dagen började hos tandläkaren och jag hade som vanligt inga hål ;)

Sen bar det av mot skolan för 2 lektioner sen fika med mina underbara, Amanda och Tobbi. Satt på espresso house typ 2h. Men nu är de iaf dags för träning.

Av Isabella Christensen - 22 april 2014 17:07

Byxdress- Forever 21
Jacka- american eagle
Skor- converse

Av Isabella Christensen - 22 april 2014 00:50

Sitter och kollar på Sleepy Hallow och äter mums mums! Myyyys

Av Isabella Christensen - 21 april 2014 21:53

Sista påsklovs dagen idag och vad har jag gjort? Ingenting.. Vaknade 12 åt lunch sen kollade jag tv och städade rummet och sen tränade jag och duschade.. Ja Gud.. Men jag hade ingen kraft i kroppen idag tror jag sov för mycket inatt haha.

Jaja imon börjar skolan längtar faktiskt lite gillar min skola ;) funderar på att ha shorts eftersom de ska bli varmt imon igen. Så börjar jag 12 imon också perfekt mjukstart på verkligheten.

Min mumsiga lunch

Gammal sommarbild på mig och min ena sis. Charmigt värre

Av Isabella Christensen - 21 april 2014 01:02

Det blev ett himla sent blogginlägg nu.. Haha men idag har varit så intensiv har inte fått någon utandningspaus alls. Började med ispass 8.55-9.40 sen ett till 10.35-12 sen direkt till farmor för påsklunch och påskfika osv jag kom hem vid 17 tiden sen efter de så tog jag mig ut på en powerwalk i det fina vädret 5km blev de! Sen precis när jag kommit hem och skulle hoppa i i duschen så ringer Amanda på dörren utan förvarning den knäppisen.. Hennes mobil hade ju dött, så nu har hon fått låna med sig en av mina laddare hem så hon kan ringa innan nästa gång. Iaf så hoppade jag in i duschen sen valde jag kläder och fixade mig innan vi begav oss till Tobbe för grillkväll de va mysigt, faktiskt.

Iaf så kom jag nyss hem.. Intensivt? Jo tack jag vet..

De jag hade på mig på påsklunchen

Påsktårta? Något misslyckad både till utseendet och smaken .. Men tappert försök mamsi.

Mitt påskägg för i år.. Börjar jag bli gammal?

De jag hade på mig hos Tobbi.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards