isabellachristensens

Alla inlägg under augusti 2014

Av Isabella Christensen - 11 augusti 2014 16:52

Festen hos Jonte va rätt fet, skön stämning och bra folk. Där va lite missöden då nån försökte sätta eld på hans hus genom att lägga en handduk på spisen och sätta på plattan så att handduken fattade eld. Och nä de va inget misstag för handduken hade inte ens legat framme? Ja iaf så Jonte va arg riktigt arg, vilket e förståeligt. Iaf så sov jag hos mandi igen och sen åkte jag hem för att fira mami med en liten kräftskiva igår. Riktigt mysigt med kvällsdopp i poolen och goda kräftor och tårta.

Idag har varit som en ändå lång morgon typ.. Haha har bara ätit frukost och bara degat i soffan, e helt död efter denna helgen alldeles för sent att komma hem halv fyra två dagar i rad de klarar inte mitt lilla huvud så de va skönt att sova ut ordentligt i min egna säng.

Hosten själv närmare bestämt Jonte på en bild med väldigt dålig kvalitet.

Av Isabella Christensen - 9 augusti 2014 17:30

Så i torsdags va en ovanligt trevlig dag jag tog tåget vid lunch till Lund för att spendera dagen hemma hos D, jätte mysigt vi kollade på film och han bjöd på mat. Sen fredag åkte jag in till Lund hälsade på lite snabbt i ishallen och sen begav jag mig till Amanda där vi sen fixade oss inför kvällen och åkte sen hem till Mohamed som hade lite folk hos sig. Rolig kväll. Nu sitter jag och kollar film och ska snart börja fixa mig inför kvällens bravader hos Jonte.

[Bild]

Av Isabella Christensen - 6 augusti 2014 20:34

För nån dag sen hjälpte jag min syrra att flytta till sin nya lägenhet och fick då även chansen att inviga min nya blommiga tröja så nöjd med mitt köp! Idag klickade jag även hem 2 saker från sheinside och änsålänge e jag super nöjd men de tar ju evigheter för de att komma hit, jag hoppas verkligen att de hinner komma innan 30 augusti för vill verkligen ha klänningen på Jonnas kräftskiva. Men ja de gäller att hålla tummarna

Min älskade blommiga tröja

Mina älskade ny beställda saker från sheinside

Av Isabella Christensen - 2 augusti 2014 08:51

Igår åkte jag Amanda och Nadja till Malmö, vi va lite i västrahamnen för att bada o sola, sen gick vi o käka på Nadjas jobb. Efter en mysig lunch vid 15 så begav vi oss mot centrum för att hitta lite rea fynd. Jag han dock inte vara där så länge innan jag va tvungen att åka o se 22 jump street på bio med Anne coos, Kikki och Jonna. Mysigt och jävligt rolig film dock va 1:an bättre. Sen tog jag tåget hem och tyvärr var jag tvungen att gå hem från tåget, men de va faktiskt jävligt mysigt med solnedgång, vindstilla, värmen och musik i öronen.

Presentation


Hej jag heter Isabella Christensen. På fritiden tränar jag konståkning, är med vänner, shoppar och sjunger. Jag bor längst söder ut i Sverige men när jag blir äldre så är en dröm att flytta till Los Angeles och satsa på sången. Vill ni följa mitt liv ännu

Fråga mig

6 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards